https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/vol ... on=asqSent
Ik wil ff gaan kijken naar dit apparaat,aan de stickers en eindpijp te zien,vast van een liefhebber geweest.
kent iemand deze auto?
- teebee
- 7th Gear member
- Berichten: 6924
- Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02
Gezien de tuning en vette uitlaat kan het maar zo zijn dat deze ‘stevig’ bereden is.... zou er extra attent op zijn (voor zover mogelijk).
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
-
- 1st Gear member
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 14.11.2016 - 18:52
Heb gister met deze gereden........https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/vol ... b9c5b7a618
Bij de eerste rotonde werden we al getrakteerd op de geur van verbrande olie,dus maar laten staan.
Bij de eerste rotonde werden we al getrakteerd op de geur van verbrande olie,dus maar laten staan.
- V70R^2
- 3rd Gear member
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 23.10.2015 - 20:00
- Locatie: Leerdam
Koop een 2,4 T5, dat zijn de beste.
2.4t is een LPT, en zijn heerlijk koppelrijk maar niet altijd even betrouwbaar, (te grote cilinderboring) is het budget iets minder, dan een 2.3 T5, ook enorm betrouwbaar en HPT dus ietsje meer pk's.
2.4t is een LPT, en zijn heerlijk koppelrijk maar niet altijd even betrouwbaar, (te grote cilinderboring) is het budget iets minder, dan een 2.3 T5, ook enorm betrouwbaar en HPT dus ietsje meer pk's.
- fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27508
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
LPT is Low Pressure Turbo, oftewel eentje die bij de lage toerentallen mee doet.
De T5 is een HPT, die doet onderin weer weinig en blaast in de hoge toeren juist weer vrolijk mee.
De T5 is een HPT, die doet onderin weer weinig en blaast in de hoge toeren juist weer vrolijk mee.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D