Rubbers langs sierlijst voorruit

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
rovinge
2nd Gear member

Dames, heren,

Waar vind ik (nog) nieuwe/goede raamrubbers voor de voorruit van mijn V70? Wel gezocht maar wordt er niet echt wijs uit.

Bij de voorruit zitten er links en rechts omhoog twee raamrubbers geklemd tussen de sierlijst en de voorruit. Bij mijn V70 modeljaar 2005 is deze links al meerdere keren losgekomen en vergaan. Bij Volvo heb ik deze al meerdere keren vast laten lijmen, maar nu is ie echt 'op' en volledig uitgedroogd. Volvo zelf gaf me te kennen dat ze die rubbers niet meer kunnen bestellen of op voorraad hebben.

Wie weet waar ik deze nog kan kopen of vinden voor zowel links als rechts? Zie foto's van wat ik precies bedoel. Bedoeling is dat ik de sierlijsten links en rechts gedeeltelijk (ik heb geen dakrails) losmaak, de nieuwe(re) raamrubbers plaats, meteen ook de rubberen hoekstukken op het paravaan vervang en goed vastzet en vervolgens weer de sierlijsten vastzet met eventueel nieuwe clips.

Op VParts.nl zie ik bijvoorbeeld wel nieuwe sierlijsten voor €270+ (incl. hoekstukken parafaan, sierlijsten en clips voor een V70 met dakrails), maar ik kan er niet uit opmaken dat daar ook die rubbers bij zitten.

Raamrubbers voorruit

Dus, waar kan ik deze vinden of zoeken? Alle hulp welkom.
Roel Ovinge
MY2005 V70 2.5T AWD 245pk, Summum Silver Metallic, Xenons, RICA
MY2009 V70 T6 AWD 315pk, Summum Ice White Solid, Xenons, Polestar
MY2016 Ifor Williams 2pk, Silver Metallic
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”