Heel veel onderdelen voor V70/S60 over na beëindigen project Volvo V70

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
V70Koning
2nd Gear member
Berichten: 107
Lid geworden op: 29.04.2018 - 14:45

Hoi!,

ik heb afgelopen week redelijk wat onderdelen hier op dit forum gezet onder de naam V70Koning. Ik ben geen handelaar, maar heb noodgedwongen 3 maanden geleden vlak voor de start een project met een V70 uit 2003 model 2004 moeten stopzetten. Uiteindelijk ook moeten verhuizen ed. Ik had dus geen ruimte meer om dit project verder te zetten. En kon niet anders dan alles te koop zetten.
Heb nog veel meer, maar dat zijn meestal allemaal kleine onderdelen, denk dat ik die volgende week ook hierop zet. Ik heb de prijzen gehouden wat ik er zelf voor betaald heb of.. als ik dat niet terug kon vinden... even online gekeken wat er ongeveer voor word gevraagd. Soms is t wat meer.. soms is het wat minder.
Nu alles staat in dozen opgestapeld. Veel spullen passen in een V70 maar ook in de S60, en komen uit interieur/exterieur/motorruimte
Er zijn onderdelen in de kleur: 426-19 motorkap
Er zijn ook nog een paar onderdelen in de kleur: Kleur 613-46 Deep Blue oa spiegels, deuren van een V70 uit 2004

Door slechte ervaringen met logistieke diensten stuur ik enkel nog alles verzekerd. Past het in een doos van DHL dan gaat het daarin.. is het groter dan de standaard maten dan gebruik ik cheapcargo.nl.

Mocht je iets nodig hebben, stuur me gerust een pm svp MET gsm nummer, gezien je geen mail krijgt als je een bericht terug krijgt...maar check eerst even tussen de lijst: viewforum.php?f=114

Ik zou het leuk vinden als mensen die iets besteld hebben hieronder hun ervaring vertellen.

Zoek je iets?, staat het er niet tussen, vraag het me... degene wie het eerst komt die het eerst maalt.. alles is maar 1x aanwezig.
Jv40
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 15.05.2010 - 15:42

Ben super tevreden. Woensdag contact, donderdag opgestuurd met DHL en vrijdag binnen.
Blij met mijn v50 tweeters plus kapjes.

Succes met verdere verkopen
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2007”