Volvo S80 Youtube film

Plaats reactie
Carjourney
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 07.01.2020 - 22:36

Hallo,

Als Youtube creator (Carjourney), ga ik binnenkort een stuk doen over limousines die zowel op het gebied van geld als begeerlijkheid ondergewaardeerd worden.

Nou is het mijn mening en ik denk die van jullie ook dat de eerste generatie Volvo S80 hier prima tussen past.

Mijn vraag aan jullie, zijn er vrijwilligers die foto's van hun S80 voor het filmpje zouden willen doneren? Het is altijd lastig om mooie foto's te vinden die het model laten zien zoals het zou moeten, en ik zou het erg leuk vinden om de passie die jullie hebben voor de S80 in de film te kunnen verwerken.

- Het kenteken zal uiteraard netjes gephotoshopped worden.
- Erkenning van de eigenaar voor de foto's, zal in de omschrijving van het filmpje staan (of niet als dit gewenst is).

Alvast hartstikke bedankt voor de hulp, mocht dit in het verkeerde topic staan excuses. Zo niet, dan mogen de foto's naar dcarjourney@gmail.com gestuurd worden.

Spoilers, er zullen meer S80 films hierna komen omdat dit de auto is die ik heb gekocht :)

Afbeelding
Carjourney
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 07.01.2020 - 22:36

Bij deze het resultaat, ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten. Er zullen nog meer filmpjes komen die specifiek over de eerste generatie S80 gaan.

Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24350
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

grappig, als eigenaar van zo'n S80 wordt je gelijk als wannabe neer gezet. Je wilt een grote auto maar kunt 'm eigenlijk niet betalen.
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Carjourney
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 07.01.2020 - 22:36

Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in de historie van de S80, dan heb ik hier een mooi vervolg filmpje voor jullie.

Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24350
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

Volvo was niet founded in nineteeneleven, maar dat is maar een detail denk ik. Wellicht nog wat feiten controleren? 850 R kwam ook later pas, je ziet de T-5 en T-5R over het hoofd
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6862
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Ik zou t gewoon in native-Dutch doen, kijkt een stuk prettiger denk ik.
Desalnietteplus een leuke hobby.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Carjourney
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 07.01.2020 - 22:36

En de laatste uit de reeks, een review over mijn eigen Volvo S80. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en wil jullie bedanken voor de mogelijkheid om de filmpjes te kunnen delen op dit platform :).
Gebruikersavatar
Summum
6th Gear member
Berichten: 4757
Lid geworden op: 04.05.2005 - 15:20
Locatie: Midden Nederland

Leuke hobby! Gelet op je posts hier neem ik aan dat je openstaat voor opbouwend commentaar?

Ik snap dat Engels als voertaal je potentiële publiek vergroot, maar voor de Nederlandse markt is dat minder prettig. En als je al "internationaal" wilt gaan zul je ook wat meer moeten ingaan op voor andere markten relevante informatie. Uitvoeringen, motoriseringen, verbruik, etc.

Over het eerste filmpje: Hoewel de Citroën XM by far de mooiste van het stel is, kun je hem toch moeilijk betitelen als luxury SEDAN ...

Over je laatste filmpje: op zich wel leuk gedaan, maar wat wil je precies overbrengen? Voor een zuiver informatief filmpje mis ik wel wat info, zie hierboven. Nu heeft het de neiging toch vooral als "lollig" te willen overkomen.

Overigens: dat knopje op je dashboard met de "wifi-ringetjes" is om de interieursensor van het alarm uit te schakelen. Zo kun je de auto vergrendelen zonder dat het alarm afgaat als er nog een persoon of huisdier in de auto achterblijft. Ook handig op veerboten, anders zou het alarm afgaan door de beweging van het voertuig.
En om de navigatie te bedienen heb je geen afstandsbediening nodig. Die kun je ook bedienen met de knoppen aan de achterzijde van de rechterkant van het stuurwiel. Als het scherm niet meer omhoog wil zal er waarschijnlijk een plastic tandwieltje zijn afgebroken. Dat is een veelvoorkomend probleem bij deze RTI-systemen. Op zich vrij simpel te herstellen.
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leather soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, Diffuser silver, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum powershift, Caspian Blue, off black leather, driver support line, exterior styling pakket, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum geartronic, silver met., premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Edition aut, nautic blue pearl, 17" Tethys
Plaats reactie

Terug naar “S80”