Volvo-dealers winnen in AutoWeek tevredenheidstrofee

In dit board het officiële nieuws over Volvo van verschillende bronnen uit de hele wereld
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24357
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

"Customer for Life werkt

Zoals u deze week in AutoWeek kunt lezen heeft de Nederlandse Volvo-dealerorganisatie de vakjuryprijs gewonnen bij de jaarlijkse AutoWeek Tevredenheidstrofee.

Vice-voorzitter van de dealervereniging Jan van Roosmalen nam vorige week donderdag de felbegeerde trofee in ontvangst van AutoWeek-hoofdredacteur Tonie Broekhuijsen. De vakjury, bestaande uit diverse kopstukken uit de autobranche, kent de prijs toe aan dié dealerorganisatie die extra lof verdient op het belangrijke terrein van de klanttevredenheid. Volgens de jury hebben de Volvo-dealers op zowel verkoop- als after sales-gebied vooruitgang geboekt in de relatie met de klant. De AutoWeek-jury is onder de indruk van het consistente
beleid dat Volvo in Nederland op dit gebied voert. Men is van mening dat van de goede samenwerking tussen dealerorganisatie en importeur vooral de klanten profiteren.

Kortom: een groot compliment voor alle Volvo-dealers èn voor de mensen die bij Volvo Cars Nederland werken aan het Customer for Life programma!"
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
tijne
2nd Gear member
Berichten: 95
Lid geworden op: 13.09.2004 - 19:40
Locatie: alblasserdam
Contacteer:

dat was dan zekker onder de leas rijders?

en neit de gewonen man want als ik binnen kom gaan alle gezichten op 'niet thuis'.


gr tijne
Gebruikersavatar
mehn
2nd Gear member
Berichten: 211
Lid geworden op: 21.09.2004 - 20:22

Ik wacht ook al anderhalve week op een nieuwe pijlstok voor mijn 850 :evil: en ik verwacht eerlijk gezegd dat ik de verkeerde krijg.

Keep u updated :wink:
tijne
2nd Gear member
Berichten: 95
Lid geworden op: 13.09.2004 - 19:40
Locatie: alblasserdam
Contacteer:

zou er inderdaat neit raar van opkijken

als je least zijn ze goed voor je maar als je een gewonen man bent en binnen komt kijken ze je weg dus.

gr tijne
440GL
4th Gear member
Berichten: 573
Lid geworden op: 13.09.2004 - 15:40

(...)
Gebruikersavatar
Reitse
5th Gear member
Berichten: 1562
Lid geworden op: 12.09.2004 - 20:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

De ene dealer is de andere niet... Dealer hier in de buurt is sterk gericht op leaserijders, dealer waar ik m'n 850 gekocht heb doet veel voor me, behalve korting geven. En daar is weer een andere dealer voor, of de Brezan.
Voor mij werkt het heel simpel, als een dealer mij wegkijkt, kom ik ook niet terug. En als een monteur mijn luchtfilterhuis inclusief luchtmassameter op de grond gooit in lichte frustratie omdat hij de auto niet meer aan de gang krijgt (kapotte nokkenaspositiesensor) dan ben ik daar dus weg.
Afgaande op onder anderen de manier van werken van Walter en collega's kan ik heel goed snappen dat Volvo die award wint.
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
440GL
4th Gear member
Berichten: 573
Lid geworden op: 13.09.2004 - 15:40

"En als een monteur mijn luchtfilterhuis inclusief luchtmassameter op de grond gooit in lichte frustratie omdat hij de auto niet meer aan de gang krijgt (kapotte nokkenaspositiesensor) dan ben ik daar dus weg."


Dat zou ik dus ook absoluut niet pikken.

"Afgaande op onder anderen de manier van werken van Walter en collega's kan ik heel goed snappen dat Volvo die award wint"."

VolvoMafia: Bij welke dealer werk je als ik vragen mag?


mvg
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24357
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

Dennis schreef:"
"Afgaande op onder anderen de manier van werken van Walter en collega's kan ik heel goed snappen dat Volvo die award wint"."

VolvoMafia: Bij welke dealer werk je als ik vragen mag?

mvg

dennis
Bij deze dealer in Waddinxveen. Hebben ook vestigingen in Schoonhoven, Woerden en Alphen a/d Rijn. Reitse, bedankt voor het compliment! Daar doen we het voor :D

Om aan te geven dat de "beschuldigingen" van Tijne niet opgaan voor ons bedrijf: we hebben leuke contacten met diverse Volvo verenigingen, hebben zaterdag een sleuteldag van de 850 club en afgelopen zaterdag het 240/260 register op bezoek gehad. Leden van de diverse verenigingen krijgen bij ons 15% korting op originele Volvo onderdelen, bij het afhalen.
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Gebruikersavatar
mehn
2nd Gear member
Berichten: 211
Lid geworden op: 21.09.2004 - 20:22

mehn schreef:Ik wacht ook al anderhalve week op een nieuwe pijlstok voor mijn 850 :evil: en ik verwacht eerlijk gezegd dat ik de verkeerde krijg.

Keep u updated :wink:
En jahoor de verkeerde besteld. Deze is te lang, is die van voor de modificatie (minimum niveau te laag) :evil:
Dat is g**v**d***e de laatste keer dat dat jochie van 18 me helpt. In het vervolg wil ik alleen nog maar door een ervaren medewerker geholpen worden :!:
Hij is al eens een keer wat van mij kwijtgeraakt dat ik nooit meer heb teruggezien en nu dit weer...

"Ja meneer, de kleur van de pijlstok kunnen wij in VADIS niet zien"
"Ik kan het veertje van de boordcomputerschakelaar niet meer vinden, hebt u het echt wel nodig?"

Ik ga gelijk maar eens een klacht sturen :x
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Nieuws”