XC90 linker voorportier

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
pereboom
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 09.09.2016 - 11:07

Hallo,
Ik heb een vraag over mijn Volvo Xc90 uit 2007.
De deur van de bestuurder gaat niet meer open zowel van binnen als van buiten.
Wanneer ik de auto met de sleutel in de deur open draai gaat hij soms wel open.
Wanneer ik er in rijd knippert het driehoekje (rood) en staat er in de display besteurdeursdeur niet op slot( of iets)
Wanneer ik het het knipperlicht naar links aan doe gaat de binnenverlichting aan en wil de deur op slot (zo klinkt het in de deur)
Het knipperlicht in de spiegel knippert ook heel vaag als ik de deur op slot draai.
Bij dealer aan computer gehad maar geen duidelijke storing, moet de auto dan dag achterlaten.
Dealer heeft ook de deur open gemaakt en van binnen ook niet iets direct gevonden.

Daarom nu mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee? Voordat de dealer er heel veel tijd in gaat stoppen.

Alvast bedankt
Silver S70
2nd Gear member
Berichten: 134
Lid geworden op: 31.03.2010 - 21:10

pereboom schreef: Hallo,
Ik heb een vraag over mijn Volvo Xc90 uit 2007.
De deur van de bestuurder gaat niet meer open zowel van binnen als van buiten.
Wanneer ik de auto met de sleutel in de deur open draai gaat hij soms wel open.
Wanneer ik er in rijd knippert het driehoekje (rood) en staat er in de display besteurdeursdeur niet op slot( of iets)
Wanneer ik het het knipperlicht naar links aan doe gaat de binnenverlichting aan en wil de deur op slot (zo klinkt het in de deur)
Het knipperlicht in de spiegel knippert ook heel vaag als ik de deur op slot draai.
Bij dealer aan computer gehad maar geen duidelijke storing, moet de auto dan dag achterlaten.
Dealer heeft ook de deur open gemaakt en van binnen ook niet iets direct gevonden.

Daarom nu mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee? Voordat de dealer er heel veel tijd in gaat stoppen.

Alvast bedankt
Sinds vandaag identieke ervaring(en). Ook van een XC90 uit 2007. Voorportier bestuurder wil van binnen en van buitenaf niet geopend worden. Na een bezoek aan een wasstraat. Reageert de linker buitenspiegel niet op het commando om terug te keren naar de normale stand. Al enkele dagen last van onbetrouwbaar alarm. Rammel opgemerkt (al enkele weken) ter hoogte van de portier handgreep in de deur.

Na enkele uren wil het voorportier weer wel geopend (van buitenaf) worden. Echter zakt het palletje niet echt in het zijpaneel en knippert het lampje in de zijspiegel onzeker. Er is even een onduidelijk geluid ('iets schakelt') waar te nemen. Na nog een druk op de sluitknop via de afstandbediening verdwijnt alles, maar knippert het rode ledje in het dashboard ook niet.

Wat kan dit zijn?
V40 T2 Polar+ (2019)
XC90 D5 Momentum aut.(2007)
C30 T5 Summum (2007)
V70 2.5T AWD Four-C Summum (2006)
S80 2.4 170 pk. Momentum Graphite (2005)
960 3.0 24V Oxford Line (1996)
945 Lpt Limited Edition (1998)
V70 2.4 170 pk. Europa (1999)
S70 2.0 (1998)
850 2.5 140 pk. Holiday (1996)

Volvo! What else?
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”