Even voorstellen en een korte vraag.

De opvolger van P1800 en 480
Plaats reactie
kvnjanssn
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 23.05.2019 - 23:14

Goedenavond allen,

Ik zal mijzelf allereerst even kort voorstellen. Ik ben Kevin Janssen, 20 lentes jong en woon in het mooie Zuiden. Sinds kort heb ik een Volvo C30 aangeschaft. Dit omdat ik op zoek was naar iets degelijker dan de auto die ik had, een Alfa Romeo 147. De 147 was een prima auto, nooit ' typische' Alfa problemen gehad en de auto had een mooie 206.000 op de teller toen hij een nieuw baasje kreeg. daarnaast een hele korte tijd een MG TF 1.8 erbij gehad, kortom, Engelse auto en na 1.5 maand de koop ongedaan gemaakt. Hoe kom ik dan bij een Volvo terecht? Nou, mijn ouders hebben sinds ik mij herinner altijd Volvo diesel gereden, voorheen een V70 2.4 liter met 500.000 op de teller, en sinds vorig jaar een XC60 AWD. Ik wist dus dat ik bij Volvo wel goed zou zitten. De C30 bevalt me prima, waar de Alfa wel eens af en toe werd gebruikt om lekker door te trekken en toch wat sportiever te rijden nodigt de Volvo daar niet voor uit. Begrijp me niet verkeerd, is positief bedoeld, deze wagen is qua klasse,betrouwbaaarheid en uiterlijk out of this world vergeleken met de 147! Na mijn lange variant van ' effe kort voorstellen' de vraag; bijgevoegd heb ik een paar foto's van de Volvo, het enige verbeterpuntje vind ik de achterkant. Ik had graag iets gehad waarbij de eindpijpen van de uitlaat zichtbaar worden. Iemand die mij eventueel tips/advies zou kunnen geven over wat mijn mogelijkheden zijn om een andere/nieuwe bumper icm eindpijpen te krijgen?
Mijn dank is groot,
Kevin Janssen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
DB200
6th Gear member
Berichten: 3382
Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00

Gefeliciteerd met deze mooie bolide.
Ik heb geen ervaring met bodykits e.d. dus kan je hier niet verder mee helpen.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer

“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.

"What we do in life, echoes in eternity"
Gebruikersavatar
Oom Bert
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 12.06.2019 - 10:03
Locatie: NH
Contacteer:

Welkom en gefeliciteerd de de C30 !
2003 V40 2.0T
2005 V50 1.8
Plaats reactie

Terug naar “C30”