Michel440sports schreef:Zelfs de busjes worden te snel :shock:
Of...
Ach... Als je maar (heel) op je bestemming komt, toch?
Wij hebben nu een nieuwe bus (bakwagen) op de zaak.
Vaak gaat ie niet harder dan 120.
En ik vind dat wel mooi, dan kan er ook niet te hard mee gereden worden!
Michel440sports schreef:haha de meest Gonda Snivic of VeWe Bolf pipo's hou ik wel bij met mijn 440 1.8 maar vandaag dacht ik die Vito lachertje...... :oops:
Not he het was een 115cdi maar die kon er net voorbij :x
Zelfs de busjes worden te snel :shock:
Busjes lach ik mij altijd dood om! Een 480 is niet echt een sprinter, dus ik race niet zoveel; tegen de meeste grote auto's leg je 't toch af.
In Groningen echter zijn een aantal verkeerslichten waarna je aan de overkant van het kruispunt meteen vanaf de linkerbaan moet invoegen naar rechts. Heel vaak gaan van die bestelbusjes dan links naast je staan te gassen. Ik kan het dan niet laten om exact met ze mee te trekken, zodat ze in de knoei komen met invoegen... En dan maar zien hoe ze schreeuwen en middelvingers opsteken :twisted:
Ja ik weet het, mag niet :oops: , maar is wel leuk
Als je een zwarte Volvo 480 voorbij ziet komen; nu net gewassen...
Dan kan dat.
maar uhhm weet dat het niet hoord maar gisteren heeft een bmw 318 '02 het toch moeten afleggen (zal wel niet hebben kunnen rijden), en hij vond het niet leuk :twisted:
hij dacht zeker ook "ha die suffe volvo kan ik makkelijk hebben" en ik dacht "Not" :razz:
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale - Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10 - Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
Stoplichtsprintjes doe ik niet zo vaak.
Zo snel is die V50 2.0d ook weer niet. :oops:
Maar wat wel leuk is, in de bergen rijden.
Als je in Duitsland bij Kassel naar het zuiden gaat heb je een paar leuke bergen met 2 maal 3 rijstroken. Dan zit er wel eens zon kamikaze bestelbus achter me.'En als je dan bij het klimmen je gas indrukt dan sleurt die 2.0d de V50 als een jonge hond naar boven en zie je die bestelbus snel kleiner worden.
Voor bestelbus mag je ook lezen "foute golfjes met Tupperware onder de bumper.""
Chhers, GND
Zakelijk V50 2.0d en 1.8, V70 2.4i Geartronic, S60 2.4 D, een S60 2.0T PWS, een S60 T4 en V60 T3 PWS.
Privé Volvo 440 1.8i Fleet (2001-2009), Volvo S40 1.8i Nordic (2009-2015) Volvo S40 2.0 (2015-heden)
Die hellingen ken ik.
Is ook leuk om met volle vakantiebepakking inclusief 600 kg aanhanger toch nog gewoon snelheid te kunnen houden of zelfs te accelereren Alleen in DSL mag je dan niet harder dan 80 dus gaan we maar weer naar Frankrijk.
Echter als de Volvo S40 afgeleverd is, zal ik de andere kant opkijken
'20 - heden: BMW F36 Gran Coupe - 435D x-drive high executive m-sport MY2016-4
'17 - '20 : Volvo V60 D4 R-design; Familypack, Advanced Safetypack, Convience en Motionpack, etc. MY2012-6
'15 - '17: Volvo XC70 fully loaded
'12 - '15: BMW E92 Coupe - 335D high Executive M-sport MY 2007-9
'10 - '12: Lexus IS220D
En: S60 en S40, VW Golf III & IV, Toyota MR2 cabrio, Seat Leon Cupra, Ford Escort (eerste auto )
Lucien schreef: Is ook leuk om met volle vakantiebepakking inclusief 600 kg aanhanger toch nog gewoon snelheid te kunnen houden of zelfs te accelereren Alleen in DSL mag je dan niet harder dan 80 dus gaan we maar weer naar Frankrijk.
Ach zelfs met een V40 115 pk diesel is het lachen gieren brullen in Frankrijk. 950 kg caravan erachter. Hoeveel dat ding toch overheeft. 'K moet alleen wel terugschakelen.
Stoplichtsprintjes zijn soms ook leuk. En inderdaad met die busjes. Ik ken dat in Groningen maar ook in A'foort en Harderwijk.