Of ik kan niet goed zoeken!

Mijn S60 B4 2021 heeft mij altijd en overal heen gebracht met soms een software dingetje.
Powerband prima, een heerlijke reis wagen. Geen kraakjes en rammeltjes, geluid prima voor mijn behoeftes.
Slechtste beurt was de aansluiting van de trekhaak die versmolten was met de stekker van de caravan.
Hoewel het twijfelachtig was of dit door Volvo of de caravan kwam is alles toen vervangen onder coulance. (omdat dit niet kan bij een Volvo volgens de dealer)
Aanstaande vrijdag ga ik de XC60 T8 2024 ophalen, vooralsnog met een positieve drive!
Tijdens het wachten was ik begonnen met AAOS uitzoeken en toen meestal negatieve reacties kunnen vinden.
Ergens kan ik mij niet voorstellen dat AAOS alleen maar drama is, een merk als Volvo zou dat toch willen oplossen?
Over de rijcapaciteiten weinig negatiefs gelukkig. Een maandagochtend dingetje is altijd mogelijk. Het is en blijft een stuk complexe techniek.
Voor hetzelfde geld kun je een vergelijkbare Mercedes of BMW kopen. Zijn deze dan significant beter?
Ja, ik had mijn huiswerk beter moeten doen en voor de aanschaf alles moeten uitzoeken.
Had ik dan geen XC60 gekocht?
Nee, ik blijf het schitterende wagens vinden en heb er zeer positieve ervaringen mee.
We gaan het meemaken.
De vraag is dus:
Wie is er tevreden met zijn Volvo van de latere jaren en zou wederom een Zweed voor de deur zetten.