Ik zit momenteel met een dilemma aangezien mijn 480 bij de garage staat en om door de keuring te komen komen er steeds meer dingen boven water wat repareren steeds duurder maakt.
Zijn er hier eventueel liefhebbers eventueel voor een auto waarvan de keuring zojuist is verlopen, maar die in het ergste geval nog voor de onderdelen gebruikt kan worden?
Het gaat om een groene GT uit december 1994. Ik heb de motor net een beurt gegeven en de koppeling is nieuw, maar door de keuring komen gaat nog wel wat werk kosten.
Volvo 480: houden of niet?
- Fredhead
- Geartronic member
Tja, wat is "wat werk"?
Dat komt in het verhaal niet naar voren.
Dat komt in het verhaal niet naar voren.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- BertZ64
- 3rd Gear member
Een 480 krijgt met gemak een cult status… zonde om weg te doen.
Bert
Privé: Volvo XC60 T8 AWD Recharge Inscription (MY 2021) Fusion Red met vele opties waaronder luchtvering.
Zakelijk: BMW iX1 eDrive 20 xLine (2025)
Privé: Volvo XC60 T8 AWD Recharge Inscription (MY 2021) Fusion Red met vele opties waaronder luchtvering.
Zakelijk: BMW iX1 eDrive 20 xLine (2025)
-
Urbexpeditie
- 7th Gear member
Er jaarlijks geld in blijven steken lijkt mij ook niet ideaal. Kan overigens niet in je portemonnee kijken.
Ik ben er altijd vrij makkelijk in geweest. Een auto is de slechtste investering. Kost je op den duur steeds meer geld. Zo'n cult status is leuk, maar dan moet die wel rijden. En anders.... duwtje naar marktplaats of zo.
Ik ben er altijd vrij makkelijk in geweest. Een auto is de slechtste investering. Kost je op den duur steeds meer geld. Zo'n cult status is leuk, maar dan moet die wel rijden. En anders.... duwtje naar marktplaats of zo.
-
Ibracadabra
- Starter
Stuurbekrachtigingspomp moet vervangen worden, pomp die ik besteld heb bleek niet goed te zijn dus heb een andere nodig. Waarschijnlijk nieuwe handremklauw nodig. Lampje moet vervangen worden, maar nu blijkt de vorige eigenaar de kap dichtgekit te hebben! Ik ben bang dat het vinden van een nieuwe unit lastig wordt (heb al eerder gezocht). En nu zegt de monteur dat de koplampen ineens niet meer omhoog klappen. Kan ook vervelend worden. Al met al dingen die flink aantikken en omdat de APK nu inmiddels vervallen is zal ik toch een beslissing moeten maken.