Geen alledaags beeld in Portugal.

Hier post je alles wat wel met auto's maar niets met Volvo te maken heeft.
Gebruikersavatar
Rob M
5th Gear member
Berichten: 1694
Lid geworden op: 27.10.2007 - 15:18
Locatie: Westerwolde

gsx750r schreef:
Rob M schreef:Geloof mij als lid van een 'jaagclub', beter bekend als de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging én als lid van de Koninklijke Nederlandse Schietsport Associatie dat bij beide verenigingen deze avatar niet welkom is en bij niet verwijderen zomaar een ban kan opleveren.
Zeer verrassend dat er kritiek wordt gegeven op mijn avatar ...... En ik geloof jou op je woord maar het zal verder geen probleem zijn want van beide verenigingen ben ik geen lid. Ik merk nog op dat ik me weleens afvraag of er geen ban zou moeten komen op "Jagersverenigingen" en "Schietsport Associaties" Maar goed ieder het zijne: jij je hobby's en ik m'n avatar. Iets met leven en laten leven en zo .........

Goed ga ik weer over tot de orde van de dag.

Óók niet alledaags in Portugal en al helemaal niet in mijn woonomgeving. Géén van beide overigens.

Afbeelding

(tussen haakjes: wat is hij mooi maar vooral stoer geworden die XC90!)

Rob
Wat leuk, ik reageerde op Paul. Ik heb geen kritiek, geen enkele behoefte om te modereren en doe niet denigrerend over eventuele uitingen en verenigingen waar u al dan niet aan verbonden bent.
Hartelijke groet,

Rob

Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
Gebruikersavatar
Paul
Top Gear member
Berichten: 32852
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Nee bedenk me eigenlijk dat het door ook een raar ding is haha ;-)

Maar goed, ik ben niet van de commissie avatar, was meer mijn persoonlijke mening en ik geloof dat ik de enige ben. Dus laat maar! Terug naar de auto's van defensie
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
Gebruikersavatar
Hanegem
3rd Gear member
Berichten: 288
Lid geworden op: 08.07.2016 - 11:01
Locatie: Sassenheim

Over smaak valt uitstekend te twisten, maar ik vind de nieuwe XC90 minder stoer dan het oude model.
Rijd nooit harder dan je engelbewaarder kan vliegen
Gebruikersavatar
gsx750r
6th Gear member
Berichten: 2549
Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
Locatie: Bij Christina
Contacteer:

Hanegem schreef:Over smaak valt uitstekend te twisten, maar ik vind de nieuwe XC90 minder stoer dan het oude model.
Gelukkig maar dat smaken verschillen en dat je daar wel (!) over kunt twisten en van mening mag verschillen, zelfs ............ als jezelf géén Volvo rijdt!

Maar óók niet alledaags, een afbeelding van een Volvo interieur bij een (on-line) krantenartikel.

Afbeelding

Artikel ging over de onenigheid tussen artsen en noem het maar het Portugese Ministerie van Volksgezondheid, Sport en Welzijn n.a.v. de gang van zaken die de artsen niet aanstaat m.b.t. de keuring voor het rijbewijs sinds het verlengen daarvan ook via internet mogelijk is.

Rob
Laatst gewijzigd door gsx750r op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Plaats reactie

Terug naar “Off Topic Auto”