Dat is dus technisch "onmogelijk". En als het wel zo is, wat dus niet mag, dan heeft men met de Tacho zitten rommelen. Een LKW is begrensd op max 93 (echte) km/h. Dergelijke fratsen haalt men er altijd tussenuit en de strafbeschikkingen daarop zijn niet mals. Sjoemelen met de Tacho is daadwerkelijk een misdrijf.
Te hard rijden in Noorwegen.
- V480-S60
- 8th Gear member
- Berichten: 19486
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 236.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 236.000 kms (6-18 tm ..)
- diesel01
- 8th Gear member
- Berichten: 19847
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
De werkgever en zeker de grotere kunnen dat zelf bepalen, 93 is al aan de hoge kant.V480-S60 schreef: ↑17.03.2020 - 14:27Dat is dus technisch "onmogelijk". En als het wel zo is, wat dus niet mag, dan heeft men met de Tacho zitten rommelen. Een LKW is begrensd op max 93 (echte) km/h. Dergelijke fratsen haalt men er altijd tussenuit en de strafbeschikkingen daarop zijn niet mals. Sjoemelen met de Tacho is daadwerkelijk een misdrijf.
Eerder 89 waarbij Spanjaarden en Engelsen behoorlijk harder kunnen.
Mijn laatste werkgever liet tijdens de verhoging van de brandstoffen alle auto's naar binnen gaan om de begrenzer op 85km/u vast te zetten, dit was in 2008.
Dat scheelde hem op de vloot vrachtwagens meerdere 10k aan brandstof kosten.
Overigens toen ik begon in '96 zat ik op een bakwagen/wipkar, zogenaamde kortkoppel systeem en dat ding was niet begrenst, 110 was zwaar illegaal, niet wenselijk maar wel mogelijk.
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- Max
- 7th Gear member
- Berichten: 6342
- Lid geworden op: 01.10.2006 - 19:48
- Locatie: Leusden
Gewoon aan de regels houden, rijdt wel zo relaxed is mijn ervaring.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
- Bover
- 8th Gear member
- Berichten: 13820
- Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
- Locatie: Auvergne France
zeker bij verschillende bedrijven hebben ze afgelopen jaren de intra auto's die tussen campina fabrieken reden in Nederland begrenst op 84 meen ik. Scheelt meende 13% brandstof per trekker.diesel01 schreef: ↑17.03.2020 - 14:47De werkgever en zeker de grotere kunnen dat zelf bepalen, 93 is al aan de hoge kant.V480-S60 schreef: ↑17.03.2020 - 14:27Dat is dus technisch "onmogelijk". En als het wel zo is, wat dus niet mag, dan heeft men met de Tacho zitten rommelen. Een LKW is begrensd op max 93 (echte) km/h. Dergelijke fratsen haalt men er altijd tussenuit en de strafbeschikkingen daarop zijn niet mals. Sjoemelen met de Tacho is daadwerkelijk een misdrijf.
Eerder 89 waarbij Spanjaarden en Engelsen behoorlijk harder kunnen.
Mijn laatste werkgever liet tijdens de verhoging van de brandstoffen alle auto's naar binnen gaan om de begrenzer op 85km/u vast te zetten, dit was in 2008.
Dat scheelde hem op de vloot vrachtwagens meerdere 10k aan brandstof kosten.
Overigens toen ik begon in '96 zat ik op een bakwagen/wipkar, zogenaamde kortkoppel systeem en dat ding was niet begrenst, 110 was zwaar illegaal, niet wenselijk maar wel mogelijk.
De Engelse vloot staat en mag op 95 en Oostblokkers "hebben hun eigen regels" op snelheid en rijbewijs.
Ik heb oostblokkers gezien uit met name Bulgarije die hun combi niet voor het dok kregen en wel beweren dat ze al 10 jaar rijbewijs hadden en lieten dat ook zien op hun "rijbewijs".
Vaal gaan ze in treintje met één ervaren chauffeur en dan twee erachter aan met hun "10 jaar rijbewijs"
Laatst gewijzigd door Bover op 17.03.2020 - 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Franse (auto)verhalen en XC70 viewtopic.php?t=83680&start=33960
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
- OGA244
- 8th Gear member
- Berichten: 12278
- Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
- Locatie: Skåne
Regels en richtlijnen zijn het fundament van een samenleving, ze structureel negeren is naast respectloos naar medeburgers ook het verval van die samenleving, die maffe Noren hebben een beschaafde samenleving waarin men het overtreden ervan best zwaar opneemt.
- diesel01
- 8th Gear member
- Berichten: 19847
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Wahaha dan is er in de steden nog wat werk te doen met onze nieuwe Nederlanders en wanneer ik de berichten lees over sommige Zweedse steden ben ik blij dat ik op het platte land woon.
Daar waar mijn vrouw nog gewoon in t-shirt over straat kan zonder na gefloten/gesist te worden, ik gok dat we dan wel wat andere prioriteiten hebben.
Hetgeen we gelukkig ook zien in in de frequentie van snelheid controle's hier in het noorden.
Daar waar mijn vrouw nog gewoon in t-shirt over straat kan zonder na gefloten/gesist te worden, ik gok dat we dan wel wat andere prioriteiten hebben.
Hetgeen we gelukkig ook zien in in de frequentie van snelheid controle's hier in het noorden.
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- teebee
- 7th Gear member
- Berichten: 6929
- Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02
Het beeld wat ik zie is een zenuwachtig heen en weer geschuif van auto’s van de rechter naar de linker baan en weer terug. Dit alles met een minimaal snelheidsverschil tov andere auto’s. Dat maakt het overzicht op de weg er niet beter op. Daarbij de vrachtwagens welke overal lak aan lijken te hebben. Je kan uiteraard je ACC gebruiken maar dat maakt het beeld er niet anders op.
De nieuwe situatie is imho aanzienlijk onrustiger gedurende de spits dan voorheen. Voorheen koos eenieder een snelheid ergens pak m beet tussen de 100 en de 130, nu is dat rond de 100 incl bumperkleven, en dat ervaar ik als onrustig.
De nieuwe situatie is imho aanzienlijk onrustiger gedurende de spits dan voorheen. Voorheen koos eenieder een snelheid ergens pak m beet tussen de 100 en de 130, nu is dat rond de 100 incl bumperkleven, en dat ervaar ik als onrustig.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
- teebee
- 7th Gear member
- Berichten: 6929
- Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02
Je mist het punt, het gaat om het onrustige weggedrag wat ten toon wordt gespreid. De snelheid zal me worst zijn.
Dat weggedrag zorgt voor op z’n minst een minder veilig gevoel.
Dat weggedrag zorgt voor op z’n minst een minder veilig gevoel.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
- Bover
- 8th Gear member
- Berichten: 13820
- Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
- Locatie: Auvergne France
wat heeft harder rijden dan toegestane snelheid, je dus gewoon aan de wettelijke afspraken houden te maken met of je vrouw in een t-shirt kan lopen?diesel01 schreef: ↑17.03.2020 - 16:39 Wahaha dan is er in de steden nog wat werk te doen met onze nieuwe Nederlanders en wanneer ik de berichten lees over sommige Zweedse steden ben ik blij dat ik op het platte land woon.
Daar waar mijn vrouw nog gewoon in t-shirt over straat kan zonder na gefloten/gesist te worden, ik gok dat we dan wel wat andere prioriteiten hebben.
Hetgeen we gelukkig ook zien in in de frequentie van snelheid controles hier in het noorden.
Ik snap dat die ervaring van sissen zeer onprettig is voor vrouwen, maar zie geen verband met overschrijden max snelheid zeg maar
Franse (auto)verhalen en XC70 viewtopic.php?t=83680&start=33960
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
- V480-S60
- 8th Gear member
- Berichten: 19486
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
Ook bij 130 zag je dat weggedrag. Zoals al door meerdere mensen gezegd: In Nederland rijdt men onrustig en agressief. De maximumsnelheid maakt niet uit. Is altijd al zo geweest. Als de gemiddelde Nederlandse bestuurder nu eindelijk weer eens een heer in het verkeer wordt en niet Ikke, ikke denkt wordt het beter.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 236.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 236.000 kms (6-18 tm ..)
- diesel01
- 8th Gear member
- Berichten: 19847
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Ach ik doe het zoals motorrijders max 15á20 verschil op de PA 3 streepjes, wil er iemand voor dan kan dat en houdt PA afstand.
Is er iemand die mij er voor op wil schrijven dan kan dat ook, bij ons ziet het er zo uit.
Ga nu 2 dagen niets doen, garage opruimen en zomerset monteren.
Vrijdag weer werken en dan 3 dagen weekend, 1 dag werken, 2 dagen niets, weer een dag werken, 3 dagen weekend tot aan 6 april.
Allemaal goede gezondheid gewenst.
Is er iemand die mij er voor op wil schrijven dan kan dat ook, bij ons ziet het er zo uit.
Ga nu 2 dagen niets doen, garage opruimen en zomerset monteren.
Vrijdag weer werken en dan 3 dagen weekend, 1 dag werken, 2 dagen niets, weer een dag werken, 3 dagen weekend tot aan 6 april.
Allemaal goede gezondheid gewenst.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door diesel01 op 17.03.2020 - 19:39, 2 keer totaal gewijzigd.
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- teebee
- 7th Gear member
- Berichten: 6929
- Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02
Dat onveilige gevoel van 150 rijdende idioten delen we iig. In sommige situaties valt nu eenmaal weinig te anticiperen.
En die 100 limiet, ik vind m ok qua snelheid. Het excuus om dit in te stellen wat minder, we kunnen er ook voor kiezen niet elke graspol tot ‘beschermd natuurgebied’ te bombarderen.
En die 100 limiet, ik vind m ok qua snelheid. Het excuus om dit in te stellen wat minder, we kunnen er ook voor kiezen niet elke graspol tot ‘beschermd natuurgebied’ te bombarderen.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
- DB200
- 6th Gear member
- Berichten: 3384
- Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00
Ik ben het hier wel in algemene zin mee eens. Daar is echter nog wel wat aan toe te voegen:
corruptisimae civitate, plurimae leges - Tacitus.
Hoe corrupter de samenleving, hoe meer wetten.
Het Byzantijnse Rijk, de opvolger van het Romeinse Rijk, is uiteindelijk ingestort door regeldruk, bemoeizucht en bureaucratie.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"
- diesel01
- 8th Gear member
- Berichten: 19847
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Iets met prioriteiten....Bover schreef: ↑17.03.2020 - 19:31wat heeft harder rijden dan toegestane snelheid, je dus gewoon aan de wettelijke afspraken houden te maken met of je vrouw in een t-shirt kan lopen?diesel01 schreef: ↑17.03.2020 - 16:39 Wahaha dan is er in de steden nog wat werk te doen met onze nieuwe Nederlanders en wanneer ik de berichten lees over sommige Zweedse steden ben ik blij dat ik op het platte land woon.
Daar waar mijn vrouw nog gewoon in t-shirt over straat kan zonder na gefloten/gesist te worden, ik gok dat we dan wel wat andere prioriteiten hebben.
Hetgeen we gelukkig ook zien in in de frequentie van snelheid controles hier in het noorden.
Ik snap dat die ervaring van sissen zeer onprettig is voor vrouwen, maar zie geen verband met overschrijden max snelheid zeg maar
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- Bover
- 8th Gear member
- Berichten: 13820
- Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
- Locatie: Auvergne France
ha ha Europa volgt uiteindelijk, men leert niet van de geschiedenis weten weDB200 schreef: ↑17.03.2020 - 19:57Ik ben het hier wel in algemene zin mee eens. Daar is echter nog wel wat aan toe te voegen:
corruptisimae civitate, plurimae leges - Tacitus.
Hoe corrupter de samenleving, hoe meer wetten.
Het Byzantijnse Rijk, de opvolger van het Romeinse Rijk, is uiteindelijk ingestort door regeldruk, bemoeizucht en bureaucratie.
Franse (auto)verhalen en XC70 viewtopic.php?t=83680&start=33960
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
- teebee
- 7th Gear member
- Berichten: 6929
- Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02
Moaaahhhh, maar dát mag helemeul niet! En dat doenne ze ook helegaar nooit.... (of toch wel??)
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208