imIV classic met camera, V70 2007

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
Plaats reactie
JasperT
2nd Gear member
Berichten: 143
Lid geworden op: 25.10.2017 - 11:15

Vraag aan de gebruikers van een imIV classic met camera, ik heb een V70 >2007 met spoiler.
Ik overweeg om een imIV te kopen en vraag me af of er iemand een foto kan delen hoe en waar je de camera bevestigt en hoe het beeld op het RTI scherm er uit ziet.

Het is nogal een uitgave voor een 10 jaar oude bak maar wil zo via een miracast apparaat mijn Android scherm casten voor Google maps en muziek streamen. Helaas heb ik geen ipod of iPhone.

Dus als iemand wat informatie heeft dan zie ik het graag.

Kan namelijk heel weinig vinden.
Gebruikersavatar
Doeke Dobma
5th Gear member
Berichten: 1290
Lid geworden op: 07.10.2009 - 22:14
Locatie: Leeuwarden

Ik heb geen iMiv, maar wel een Spider XL en camera van VolvoTech. Heb ook zo'n AirPlay kastje besteld op eBay, voor dezelfde doeleinden als jij aangeeft. Zal vandaag eens een foto maken van het beeld.
Volvo V70 T5 MY05 Fullutrustad
Gebruikersavatar
Doeke Dobma
5th Gear member
Berichten: 1290
Lid geworden op: 07.10.2009 - 22:14
Locatie: Leeuwarden

Hieronder een foto. De camera zit rechts van het het rechter kentekenverlichtingslampje. Een plek die er haast voor voorbereid is!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V70 T5 MY05 Fullutrustad
Gebruikersavatar
V70/2.4D/2003
8th Gear member
Berichten: 16544
Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
Locatie: Noord-Groningen

En Volvotech.EU kan je helpen met ALLES. Vragen, inbouw, spullen die je nodig bent als je het zelf wil doen. Klik even op de banner zou ik zeggen.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
JasperT
2nd Gear member
Berichten: 143
Lid geworden op: 25.10.2017 - 11:15

Ziet er goed uit, ik denk dat mijn kerstcadeau een imiv classic gaat worden. Ik zag inderdaad een mooie locatie voor de camera.

Ik zal volvotech nog eens mailen, wil wel dat hij vooraf geschikt is voor video tijdens het rijden. Heb namelijk zelf geen ipod dus kan het achteraf niet doen.
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”