Ervaringen met de 'BT Phone P2 Blue tooth module'

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Didi01
1st Gear member
Berichten: 43
Lid geworden op: 03.12.2014 - 08:40

Ik ga hem toch maar stellen, want ik heb nog geen topic gelezen die mijn vraag helemaal beantwoord....

Ik heb een Volvo telefoon in de auto zitten. Echter vind ik de duo SIM geen oplossing omdat ik zelf al 2 mobile devices heb (Apple en Samsung). En gesprekken komen dan altijd op de verkeerde telefoon binnen wanneer ik niet allerlei handelingen met mijn mobile doe als buiten de auto ben. Ik heb/had zo'n oplossing in mijn laatste 3 auto's zitten en kon er maar niet aan wennen......zeer onpraktisch voor mij..

Nu heb ik wat gelezen over de iMiV adapter (ook op de site van Volvotech), maar heb nog niet helemaal duidelijk of ik de Volvo microfoon en luidspreker in de hoofdsteun daarna nog gewoon kan gebruiken. Zou ik ook 2 apparaten tegelijkertijd kunnen aanmelden. De prijs: E249 ex inbouw

De BT oplossing via TPR lijkt me direct al optimaal. Hij herkent tot 19 devices en kan 2 devices tegelijker tijd handelen. Dan zou ik ook nog muziek kunnen streamen, alhoewel ik dat vrijwel nooit doe. Maar wel leuk wanneer de kinderen meerijden, natuurlijk.. :P . Met een prijs van E299 inclusief inbouw ontloopt hij de iMIV nauwelijks, denk ik......

De vraag is nu: "..Heeft iemand al de TPR BT oplossing in zijn auto en hoe bevalt dat?.." Of is de iMIV oplossing beter/afdoende?

Groet
Ditmar
Volvo V70 2.5FT Ocean Race, Geartronic 200pk, LPG, MY2009, Four-C, leer en nog veel meer moois....
Volvo C70 T5 Summum, Geartronic 220pk, LPG, MY2007, leer en nog wat...
Gebruikersavatar
passenger
3rd Gear member
Berichten: 279
Lid geworden op: 15.02.2007 - 23:57
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Google is uw vriend... Negeer in dat bericht het gezeur over Volvotech, het lijkt of deze persoon een persoonlijke vete heeft. Ik heb (en lees) niets dan goede ervaring met Bob.
Er had hier een héél intelligente tekst kunnen staan

940 TD Polar 94 - XC70 D5 MY05 - XC90 Executive - MY12 - D5 200
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

passenger schreef: Google is uw vriend... Negeer in dat bericht het gezeur over Volvotech, het lijkt of deze persoon een persoonlijke vete heeft. Ik heb (en lees) niets dan goede ervaring met Bob.
Heb geen idee, weet niet wie het is en ook niet waar het over gaat in die kwestie.
(we hebben niet zoveel kwesties en al helemaal geen productlijn die zomaar wegvalt en geen support meer zou geven).
Alhoewel : 3 jaar na dato kan er natuurlijk wel eea veranderd zijn en niet meer geupdate worden aan 'oudere' apparatuur, zou kunnen.

On topic:
IMIV is voor bellen niet geschikt maar voor audio weer buitengewoon perfect.
Zit er al een telefoonmodule in je auto, dan lijkt de besproken oplossing hierboven geschikt.
(zit die er niet al in dan kan het geloof ik niet).
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”