Bluetooth connectie V60 apple Iphone 7

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
Jackflash27
1st Gear member
Berichten: 10
Lid geworden op: 04.06.2014 - 17:12

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum (dat ik het maar even gezegd heb). Ik heb sinds een paar weken een splinternieuwe V60 T3 (Dynamic Polar + Dynamic). Ik gebruik voor het bellen in de auto, mijn Iphone 7. Op zich werkt alles prima, maar ik heb wel een vraagje. Als ik in de auto stap zie ik rechtsboven op de display het bluetooth icoontje dat grijs is en de pijltjes die aangeven dat de auto verbinding probeert te maken via bluetooth. De bluetooth op mijn telefoon staat aan, maar uiteindelijk stopt hij met zoeken en blijft het bluetooth icoontje grijs. Echter als ik naar de menu optie ''telefoon''ga op het display, staat mijn telefoon er wel gewoon tussen en kan ik ermee bellen etc.

Nu is mijn vraag: waarom kan hij geen bluetooth verbinding vinden als ik de auto start? Heeft dat met de iphone te maken (ios 11)?

Iemand een idee?

groet en dank!
Gebruikersavatar
passenger
3rd Gear member
Berichten: 279
Lid geworden op: 15.02.2007 - 23:57
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Misschien dat het al opgelost is, maar even wat vragen:

- Had je telefoon al succesvol gekoppeld? Bluetooth moet je namelijk eerst koppelen, zodat beide apparaten elkaar vertrouwen
- Heb je al handsfree kunnen bellen?
- Als de boel correct gekoppeld is, check dan eens of er een instelling in de Volvo is om automatisch te verbinden.

Wellicht kan het verstandig zijn om in telefoon en auto de verbindingen te verwijderen en opnieuw stap voor stap te proberen. Het kan namelijk zeker, in de mijne ten minste wel.
Er had hier een héél intelligente tekst kunnen staan

940 TD Polar 94 - XC70 D5 MY05 - XC90 Executive - MY12 - D5 200
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”