dvd scherm synergy

Alles over het aansluiten van TV, zowel origineel Volvo als via andere apparaten
Plaats reactie
Gebruikersavatar
aspire2
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 12.07.2010 - 21:52

Mijn in de hoofdsteun ingebouwde synergy scherm rechtsachter doet niks meer. Weet iemand waar ik t eerst naar moet kijken? Linksachter doet wel evenals op het navischerm. Er brandt ook geen rood lampje op het schermpje rechtsachter.
Hoe kan dit zomaar ineens? En nog belangrijker. ...Hoe los ik t op?
Dvd wisselaar ligt in de kofferbak, doet prima. Draadloze koptelefoons ook prima. Het is puur 1 schermpje, die geen stroom heeft???
Wie kan me in jip en janneke taal een oplossing bieden want ik ben niet zo handig.

Gr chris
Met vriendelijke groet,

Chrisssssssss
Gebruikersavatar
aspire2
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 12.07.2010 - 21:52

Ik ben er achter dat het probleem in de hoofdsteun moet zitten. Als ik daar wat duw heb ik stroom op het scherm. Weet iemand hoe ik daar bij moet komen? Kan de hoofdsteun eraf en hoe?
Met vriendelijke groet,

Chrisssssssss
S80-Twente-78
2nd Gear member
Berichten: 55
Lid geworden op: 15.03.2016 - 12:32
Locatie: Emmer-Compasuum

Hoi Chrisssssssss,

Zo te lezen heb je een HoofdsteunTV setje in je auto, wat door het bedrijf waar ik werk, verkocht wordt. Zij zijn namelijk de leverancier van de Senergy schermen.

Waar druk je dan op? Het scherm, of op de hoofdsteun. De kabel van het scherm wordt in de stoel verlengd. Een kabelbreuk is mogelijk, maar het kan ook zijn dat die stekker geen goede verbinding heeft. Ze zitten waarschijnlijk met een MiniDIN stekker verbonden.

Hoe oud is je auto? Kun je een foto posten van het scherm?

Wellicht dat ik je hierbij kan helpen. Bij defecte kabel bv, het juiste nummer en bestelmogelijkheid!

groeten
martijn
Plaats reactie

Terug naar “Televisie in de auto”