Volvo V40 D4 maakt schurend gierend geluid bij optrek

Dit is de rubriek voor de 30, 40 en 50 series vanaf bouwjaar 2004.
Plaats reactie
nordip_88
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 17.06.2019 - 14:37

Ik bezit een Volvo V40 D4 R-Design 190 PK automaat, ik heb gemerkt als je de gaspedaal volop intrapt dat je een schurend gierend geluid hoort, net alsof ijzer tegen ijzer schaaft!! komt iemand dit bekend voor deze probleem!! Wat zou het kunnen zijn!!

graag hoor ik het van jullie en kunnen jullie misschien mee hier helpen!! heb de auto bij iemand die bij de Volvo dealer zelf werkt achterhalen, hij is er zelf niet uitgekomen en tast in het duister waar het geluid vandaan komt.
Gebruikersavatar
Rinootje
4th Gear member
Berichten: 669
Lid geworden op: 07.05.2017 - 12:05

Bedoel je soms dit?
Volvo V40 T5 Inscription (MY2017) Polestar
VW Scirocco 2.0 Tsi (MY2011)
Gebruikersavatar
Vlammembaareg
2nd Gear member
Berichten: 87
Lid geworden op: 08.05.2018 - 10:09

nordip_88 schreef: Ik bezit een Volvo V40 D4 R-Design 190 PK automaat, ik heb gemerkt als je de gaspedaal volop intrapt dat je een schurend gierend geluid hoort, net alsof ijzer tegen ijzer schaaft!! komt iemand dit bekend voor deze probleem!! Wat zou het kunnen zijn!!

graag hoor ik het van jullie en kunnen jullie misschien mee hier helpen!! heb de auto bij iemand die bij de Volvo dealer zelf werkt achterhalen, hij is er zelf niet uitgekomen en tast in het duister waar het geluid vandaan komt.
Heb dit op de moment zelf ook voor met de V70R.
Bij mij dachten ze eerst aan een wiellager. Na deze te vervangen bleek het toch niet verholpen.
Blijkt nu de tussenbak te zijn die aan revisie toe is. Is wel een AWD dus ik weet niet of dit voor jou van toepassing is.
Plaats reactie

Terug naar “De 30- 40 en 50 series vanaf MY 2004”