Voorstellen RoXC90

De grotere Volvo's
Plaats reactie
RoXC90
1st Gear member
Berichten: 10
Lid geworden op: 12.01.2021 - 00:09

Hoi allemaal,

Sinds vandaag ben ik een geregistreerd lid voor dit forum.

Sinds vorig jaar actief in de wereld van Volvo, V60 twin engine D5 special edition uit 2017. Heerlijke auto maar die heb ik aan mijn vrouw gegeven. Zelf heb ik er een jaar in gestuurd en ja echt een heerlijke auto.
Als ik zelf dan weer bij klanten kwam en er stond een XC90 liep telkens het water uit mijn mond.
Dus eind vorig jaar de knoop doorgehakt en actief op zoek gegaan naar een exemplaar wat mij tevreden zou kunnen stellen.

Er stonden er genoeg te koop maar veelal de inscriptions, niet dat die niet mooi zijn maar mijn koppie zei mij dat het een R-design moest gaan worden en dan het liefste in het zwart net als de V60.
Zoeken, zoeken, bekijken nog eens bekijken en vergelijken en ja de keuze viel................

Een zwarte XC90 T8 Polestar triple black dus zowel buiten als binnen zwart, 22” zwart 5 spaaks. Bowers en Wilkins sound, winterpakket, alu van binnen, geen trekhaak uit 2016. Op de foto zag hij er al bruut uit maar eenmaal bij de dealer stond er gewoon een beest.
Enkele tellen later stond ie buiten voor een proefrit. Even een stukje proberen................ man wat was ie rap, sport stand proberen en wat schepte mijn verbazing ineens stond er POLESTAR in de rechter meter WHOW ook dat nog eens erop. Tja dat ie dan snel van zijn plaats komt is jullie al lang bekend maar dat was het bij mij nog niet.
Kijk ik achter op de klep staat er netjes vermeld dat het een R-design is met twin engine maar geen polestar.
Nou die badge heb ik direct na aankoop besteld nadat ik bij de dealer op het VIN nummer had gecontroleerd, prijkt nu ook mooi op de achterkant.

Heerlijke reis auto met echt alles erop en eraan.

Het leuke is dat wij in het verleden fervente Saab rijders waren.
Mocht je iets willen weten schroom niet en stel je vraag gewoon.

Groetjes Roland.
Laatst gewijzigd door RoXC90 op 12.01.2021 - 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
RoXC90
1st Gear member
Berichten: 10
Lid geworden op: 12.01.2021 - 00:09

Zit je lekker te schrijven vergeet ik dat ie ook nog geblindeerde ruiten heeft vanaf de B-stijl, leder op dashboard en luchtvering, Volvo on call actief en sinds gisteren ook met WiFi modem actief gemaakt.
RoXC90
1st Gear member
Berichten: 10
Lid geworden op: 12.01.2021 - 00:09

Hierbij een tweetal foto’s
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
V60RK
2nd Gear member
Berichten: 58
Lid geworden op: 30.06.2020 - 18:53

Mooie auto Roland, en een enthousiast bericht ;-) Gefeliciteerd, veel rijplezier!
Volvo V70 2.4 D3 163 pk | 2008 | AUT6 | 426 Mystic Silver Metallic | Sandstone Beige leder | *under construction* |
Verkocht: Volvo V70 2.4 170PK Comfort Line | 2000 | AUT5 | 443 Moondust Metallic | Wieldop i.p.v. lichtmetaal 🤘🏻 | Blue Velours |
Verkocht: Volvo V60 D4 | 2014 | GT8 | 492 Savile Grey Metallic | Beechwood Brown Leather | High Perfomance Audio | 18" Titania | CarPro CQuartz Ceramic |
Gebruikersavatar
S80 Executive
5th Gear member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 10.06.2007 - 11:53

Dat is wel een heel dikke XC90. Dat je daarmee plezier gaat beleven weet je inmiddels!
Gebruikersavatar
Gouwe
6th Gear member
Berichten: 4536
Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44

Welkom bij de club der XC90 T8 rijders. Mooie auto uitgezocht daar, bekend adres ook.
Hier ook de overstap van een D6 naar een T8 gemaakt en onderschrijf je comments over beide auto's volledig.
En die polestar update maakt het nog leuker en fijner rijden. Heel veel plezier er mee!
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
RoXC90
1st Gear member
Berichten: 10
Lid geworden op: 12.01.2021 - 00:09

Vandaag weer heerlijk schoon gemaakt van binnen en buiten, blijft een genot om naar te kijken.
Jammer dat het vandaag moet gaan sneeuwen maar wie weet levert dat straks enkele mooie foto’s op.

Heb ik nog een vraag voor de kenners, kunnen jullie met woorden omschrijven hoe warm de stuur verwarming moet worden op stand drie?
Plaats reactie

Terug naar “De 60 - 70 - 80 en 90 series”