PAL achteruitrij camera navaudio.nl

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
Sander02
4th Gear member
Berichten: 720
Lid geworden op: 28.09.2015 - 00:48

Ik kwam net een achteruitrijcamera voor Volvo tegen op de site navaudio.nl. Er staat dat het type PAL is.
Beetje onduidelijk of die dan rechtstreeks bij de de DVD speler in de achterbak aan te sluiten is of dat je alsnog een stukje hardware nodig heeft.

Weet iemand dat?
Uiteraard ken ik volvotech maar ik ben me gewoon aan het oriënteren. Ook qua prijzen en ook wat ik wil besteden.

https://www.navaudio.nl/merkgebonden-au ... 0wodBTkDaQ
XC70 2.5T 11-2003
V50 1.8 2005
mad2000
2nd Gear member
Berichten: 151
Lid geworden op: 26.08.2012 - 10:28

Nee dus...

Dit is alleen een camera en dat werkt voor geen meter 1op1 met je RTI scherm.
Je hebt dus echt een stuk hardware nodig wat Volvotech o.a. in zijn achteruitrijdcamera setje aanbied.
S80-2001- 2.4 Climate Line-NauticBlue/Antrhaciet
XC90-2004 - 2.9T6-NauticBlue/Oak.
Gebruikersavatar
Doeke Dobma
5th Gear member
Berichten: 1290
Lid geworden op: 07.10.2009 - 22:14
Locatie: Leeuwarden

Als je een beetje googlelt lees je betrekkelijk veel negatieve dingen van navaudio... ik zou er in ieder geval niets kopen.

Zelf heb ik een camera gekocht bij VolvoTech, deze was zeker niet duur, heel compact/onopvallend en de beeldkwaliteit is uitstekend! Wat mij ook erg goed bevalt is de grote kijkhoek. Deze camera heb ik aangesloten op een Kenwood dubbeldin radio, maar aangezien ie van VolvoTech komt, zal ie ook prima op het RTI scherm kunnen. Desgewenst kan ik wat foto's plaatsen.
Volvo V70 T5 MY05 Fullutrustad
Gebruikersavatar
Doeke Dobma
5th Gear member
Berichten: 1290
Lid geworden op: 07.10.2009 - 22:14
Locatie: Leeuwarden

Overigens zie ik de losse camera, zoals ik die van VolvoTech heb, niet op hun website staan. Ik zou zeggen, stuur ze eens een mailtje of bel ze eens op. Mijn camera had een vergelijkbare prijs met die van navaudio...
Volvo V70 T5 MY05 Fullutrustad
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”