USB doet wat raar

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Volvo_Bjorn
3rd Gear member
Berichten: 281
Lid geworden op: 27.05.2016 - 20:34

Ik ben dus totaal nog niet thuis op het gebied van Volvo daar dit mijn eerste is. Maar ik heb een raar "probleem" met de USB stick. Ik gebruik een USB stick van 8GB en deze staat vol met officiële liedjes van Itunes. De radio (RTI en Premium Sound) kan deze liedjes afspelen. Echter als ik in het menu "Willekeurige volgorde" aantik, dan kan ik niet meer zappen via mijn stuur of op de radio zelf en speelt hij altijd hetzelfde liedje af. Ik kan dit wil omzeilen door eerst in het USB menu "Scan" te nemen en dan vervolgens op "Willekeurige volgorde" klik. Dan werkt alles wel zoals behoren. Hij leest dan alle liedjes in willekeurige volgorde en ik kan ze zappen via mijn stuur als via de radio. Ik vind het gewoon wat irritant, telkens ik de wagen heb stil gelegd dat ik eerst een scan moet doen en vervolgens pas kan zappen als ik de liedjes in willekeurige volgorde wil. Doe ik iets verkeerd of moeten de liedjes in 1 map? Want nu staan ze in 6 verschillende. Het gaat om een Volvo V60 uit 2013
Laatst gewijzigd door Volvo_Bjorn op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-Volvo V60 D3 Momentum, Black
-Volvo V60 D3 Summum, Caspian Blue (Perte Total :( )
Gebruikersavatar
Volvo_Bjorn
3rd Gear member
Berichten: 281
Lid geworden op: 27.05.2016 - 20:34

Iemand een idee? Anders begin ik mijn USB stickjes opnieuw weg te schrijven in 1 map
-Volvo V60 D3 Momentum, Black
-Volvo V60 D3 Summum, Caspian Blue (Perte Total :( )
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”