MMMI Parot inbouw

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
thomaslubbers
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 07.05.2017 - 20:35

Beste,

Ik wil in mijn Volvo S40 uit 2006 met premium sound systeem een MMMI Plus met parot gaan inbouwen. Nou heb ik echt nul ervaring met audio in auto's inbouwen.. Hoe is jullie ervaring hiermee en is dit, als amateur inbouwer, goed zelf te doen? Of nog beter is er ergens een ''how to'' handleiding die mij stap voor stap door het proces kan begeleid?

alvast bedankt,
Thomas
Gebruikersavatar
Hanegem
3rd Gear member
Berichten: 288
Lid geworden op: 08.07.2016 - 11:01
Locatie: Sassenheim

Wanneer je nul ervaring hebt. zou ik het niet zelf doen, mar even contact opnemen met Bob van VolvoTech. Heeft het ook bij mij gedaan en is geweldig. Werkt snel en heel netjes.
Rijd nooit harder dan je engelbewaarder kan vliegen
Gebruikersavatar
Nomad
5th Gear member
Berichten: 1150
Lid geworden op: 18.04.2013 - 16:39
Locatie: Noord-Oost Brabant

Je kunt voor de V50 een handleiding downloaden om de USB Ipod insterface te installeren. Deze geeft goed aan hoe je uiteindelijk achter het dashboard en de waterval console komt. Hou er wel rekening mee dat de ruimte erg krap is en dat alles maar net past. En anders, gewoon laten inbouwen. Als je niet weet hoe je fiber kabels uit de connector moet halen, dan werkt straks niks meer.
- Volvo V60 T8 Inscription MY2019. Serviced by Volservice.nl, Soon to be optimized by Obbetuningl
- Polestar 2 MY2023 LRSM

Volhelp.nl

S60, V60 en XC60 fans op Facebook
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”