Toevoegen kaarten (andere continenten)

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Plaats reactie
MrMoJr
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 14.03.2019 - 12:21

Beste,

Het manueel updaten van grote landen binnen Europa via USB stick lukt perfect.
Het USB stick wordt herkend op de Volvo XC60 T8 (2019), de melding verschijnt om te installeren.

Maar als ik een map wil toevoegen van een andere continent dan wordt de USB stick niet herkend en ik krijg totaal geen melding voor het installeren.

De volgende mappen wou ik toevoegen:
New-York
Noord-Afrika
Egypte

Maar als ik een volledige continent wil installeren (volledig Afrika of Amerika), wordt de USB wel herkend maar wordt er gevraagd om alles over te schrijven.

Klopt dit dat de navigatie niet met 2 continenten kan werken?

Iemand dit ooit meegemaakt?

Mvg,
Mo
Gebruikersavatar
Rinootje
4th Gear member
Berichten: 665
Lid geworden op: 07.05.2017 - 12:05

Ik heb dit met andere merken auto's meegemaakt.
Het heeft er mee te maken, dat er beperkte opslag is en dat er verwijzingen in de kaarten bevinden, die het niet toelaten om andere landen buiten het eigen (hoofd installatie) contingent.
Vergroten van de interne opslag zal daar ook niet bij helpen.
Ik stel voor om een telefoon met navigatie of een externe navigatie te gebruiken.
Off Topic
Gewoon even een vraagje om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen; ben je van plan, om je auto naar New York te verschepen?
Volvo V40 T5 Inscription (MY2017) Polestar
VW Scirocco 2.0 Tsi (MY2011)
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6862
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

:lol: Wil je met je auto naar New York, via Noord Afrika en Egypte dan?
Das een beste rit....
Laatst gewijzigd door teebee op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
Nomad
5th Gear member
Berichten: 1150
Lid geworden op: 18.04.2013 - 16:39
Locatie: Noord-Oost Brabant

In de meeste auto's is de regio niet vrijgegeven. Als je een Europese auto hebt, kun je niet zo maar even overschakelen naar USA of Africa in dit geval. Er kan maar 1 continent tegelijk geladen worden. Wil je dus met je Europese auto naar de USA (of andersom) dan heb je een uitdaging. Gelukkig kan dit allemaal aangepast worden met vDash, maar Volvo heeft het voor de gebruikers niet makkelijk gemaakt.
- Volvo V60 T8 Inscription MY2019. Serviced by Volservice.nl, Soon to be optimized by Obbetuningl
- Polestar 2 MY2023 LRSM

Volhelp.nl

S60, V60 en XC60 fans op Facebook
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”