Pioneer avic D3 in xc70

Navigatiesystemen die niet van Volvo zijn. Zoals TomTom, Garmin etc.
Plaats reactie
Raygron
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 05.07.2013 - 23:17

Hi, mijn rti-navigatie in de xc70 (2006) lijkt stuk: scherm komt prima omhoog, maar zoeken lukt niet meer. Systeem slaat vast en de 'terug-knop' zorgt voor een totale reset van het systeem. Bij navigatiepoging naar een van de laatste bestemmingen slaat ie vast na korte tijd. Reparatie zou al snel 300-400€ gaan kosten.

Ik heb de gewone radio/cd er nog inzitten en overweeg deze nu te vervangen voor een ander systeem, bv de Pioneer Avic D3. Zie dit toestel voor acceptabele prijzen online staan, ook tweedehands op marktplaats.

Heeft iemand ervaring met dit toestel en het inbouwen ervan? Kan het sowieso in de xc70 of heb ik extra frames en kabels nodig? Is het zelf te doen of moet ik de klus uitbesteden...

Uiteraard hoor ik ook andere mooie tips qua navigatie, zolang het maar enigszins binnen de financiële perken blijft...
V50 R
6th Gear member
Berichten: 2570
Lid geworden op: 03.07.2006 - 23:34

Parrot asteroid is wel een fijn systeem vind ik! Laatst ingebouwd in een auto van een familielid, en je kan daar via de store(parrot/google) er tomtom opzetten en allerlei andere apps. IDEAAL!! Bob van volvotech biedt dacht ik de andere parrots aan (mini e.d.) en misschien kan hij je helpen om een keuze te maken ivm de inbouw! Succes!
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie 'niet Volvo'”