blackberry-bold 9780

Het IT hoekje. Voor probelemen met internet, PC, laptop etc etc. Dus niet voor Volvo problemen.
Gebruikersavatar
toppertje
6th Gear member
Berichten: 3775
Lid geworden op: 01.09.2006 - 22:52
Locatie: drente

ik ben al een tijdje aan het kijken naar een andere telefoon.
nu is mijn oog gevallen op de BB-bold 9780,mede vanwege "ping"
maar wat mij eigenlijk tegenstaat aan BB in het algemeen,is dat
je verplicht word een BB internetdienst moet afnemen,omdat
anders je BB niet met een gewoon internet abbonement werkt.
wat zijn jullie ervaringen hiermee?
en hoe denken jullie over deze "marktstrategie",en is deze het waard?
geen glans zonder wrijving
Gebruikersavatar
rsnhakan
8th Gear member
Berichten: 15366
Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
Locatie: Thuis
Contacteer:

Ik zou een iPhone nemen.. :p

Ik heb geen ervaring met Blackberry's, maar is de Torch niets? De Bold heeft iedereen.

Als je de Blackberry koopt vanwege Ping, zou ik dat niet doen. Apple gaat binnenkort ook Ping van BB uitbrengen voor de iPhone. En Whatsapp vind ik persoonlijk een must have voor elke telefoon. Erg fijn. Met mijn iPhone "gratis" smsen/chatten met Android, BB, Samsung, Nokia toestellen. Bijna iedereen heeft ook Whatsapp.
Gebruikersavatar
Richo
4th Gear member
Berichten: 525
Lid geworden op: 04.10.2010 - 06:54
Locatie: Limburg

toppertje schreef:ik ben al een tijdje aan het kijken naar een andere telefoon.
nu is mijn oog gevallen op de BB-bold 9780,mede vanwege "ping"
maar wat mij eigenlijk tegenstaat aan BB in het algemeen,is dat
je verplicht word een BB internetdienst moet afnemen,omdat
anders je BB niet met een gewoon internet abbonement werkt.
wat zijn jullie ervaringen hiermee?
en hoe denken jullie over deze "marktstrategie",en is deze het waard?