Ik ben - of was - een dankbare gebruiker van de Volvo App, echt heel handig.
Nu is die app vernieuwd maar werkt bij de IPhone alleen nog op de nieuwste IOs versie, terwijl mijn superdegelijke IPhone X daar niet mee om kan gaan. Oftewel, de app is nu voor mij onbruikbaar.
Is het dan zo dat ik nu door de Volvo app gedwongen wordt om een nieuwe IPhone aan te schaffen, of heeft er iemand wellicht een ‘workaround’ gevonden? Of ben ik de enige kluns met dit probleem?
Reacties welkom vanzelfsprekend. Dank.
Ivar Volder
Volvo App
- Gouwe
- 7th Gear member
Volvo dwingt je nergens toe. Als er al sprake is van dwang dan is dat vanuit Apple. Maar jij hebt een toestel uit 2017 en op een gegeven moment is het gewoon klaar met updates. Dan kan de hardware de updates niet meer bijbenen en app fabrikanten moeten gewoon mee met de eisen die Apple in dit geval stelt. Er zullen meer apps zijn die je nu al niet meer kunt gebruiken (en misschien ook nooit hebt gedaan) of die er mee gaan stoppen. Overigens wordt jou iPhone ook niet meer (op bug fixes en security issues na) door Apple ondersteund: https://endoflife.date/iphone.IvarVolder01 schreef: ↑15.06.2025 - 13:04 ....Is het dan zo dat ik nu door de Volvo app gedwongen wordt om een nieuwe IPhone aan te schaffen....
Een andere Apple aanschaffen om de Volvo app weer te kunnen gebruiken is ook een keuze, net als de X gewoon lekker blijven gebruiken zonder de Volvo app.
Laatst gewijzigd door Gouwe op 15.06.2025 - 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor