Analoge display om te wisselen voor TFT display

Plaats reactie
Gebruikersavatar
360Degreez
5th Gear member
Berichten: 1519
Lid geworden op: 20.10.2004 - 19:02
Locatie: Poortugaal

M@rcel_1984 schreef: Bij mij inderdaad hetzelfde verhaal en dezelfde prijzen. Hele verbetering en alles netjes opgelost!
En nu nog hacken dat ding! Ik zou dolgraag een motortemperatuurmeter willen hebben, een accurate brandstofmeter (in plaats van balkjes) een batterijmeter op percentage en een mogelijkheid om zowel het huidige verbruik als batterijpercentage tegelijkertijd weer te geven.

Oh en als we dan toch bezig zijn, de intro animatie vervangen met een prancing moose :-)
M-Thijssen
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 20.06.2016 - 17:09

Wow... voor dit kleine verschil ga je toch niet meer klungelen met VDASH? Als ik zo her-en-der lees kost dit ook een aardig bedrag en moet je nog een 2e hands klokkie kopen ook. Nee, ik ben om en ga ook langs de dealer.
GruttePier
2nd Gear member
Berichten: 89
Lid geworden op: 14.01.2020 - 20:36

M-Thijssen schreef: 10.03.2020 - 19:40 Wow... voor dit kleine verschil ga je toch niet meer klungelen met VDASH? Als ik zo her-en-der lees kost dit ook een aardig bedrag en moet je nog een 2e hands klokkie kopen ook. Nee, ik ben om en ga ook langs de dealer.
Dat kan alleen met een 2014+. V60 van eerdere jaargangen kan de dealer je niet helpen.
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”