'nieuwe' v60 d3 R-design

Gebruikersavatar
Philken
5th Gear member
Berichten: 1928
Lid geworden op: 10.05.2005 - 17:02
Locatie: Leeuwergem(B)

ondertussen bijna anderhalf jaar verder(en ook in kilometers, auto heeft er nu 124.000km) en verder nog wat veranderingen aangebracht:
originele Polestarkapjes op de spiegels
originele Polestarsplitters(polyesteren waren na 15 maanden gesneuveld, dan maar originele gekocht)
een splitter onder de Polestarsplitters (om de originele smplitters te beschermen :] :]
Maxton voorlip.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
Gebruikersavatar
Philken
5th Gear member
Berichten: 1928
Lid geworden op: 10.05.2005 - 17:02
Locatie: Leeuwergem(B)

ik ben vergeten om deze topic up to date te houden, deze auto is jammer genoeg 'gesneuveld' na een aanrijding met de achterkant van een oplegger in november 2020
de vrachtwagen reed aan de verkeerslichten plots achteruit om een andere vrachtwagen te laten indraaien maar had mijn auto niet opgemerkt, mijn auto werd een meter of 5 achteruitgedrukt en de schade viel op het eerste zicht mee maar de auto werd economisch afgeschreven
sindsdien rij ik met het nieuwe model V60 R-design D3 en is de volgende reeds in bestelling(terug een V60 B4 diesel, levering juli 2024)
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”