Even voorstellen: V60 rijder

HalloMark
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 28.03.2021 - 09:53

Kleine update. Inmiddels de Volvo met volle tevredenheid nu enkele maanden in bezit. Momenteel nog in Italië aan het genieten. De heenreis was toch wel wat meer ontspannen rijden tegenover de Golf die wij hiervoor hadden. De Volvo heeft meer comfort en uiteraard meer auto om je heen.

De afgelopen maanden zijn op een lekkende vin op het dak na probleemloos geweest en dit is netjes onder garantie opgelost.

Gisteren weer een ritje gemaakt hier en bij terugkomst op de camping was mijn vrouw en onze dochter al uitgestapt voordat ik de Volvo ging inparkeren. Na het inparkeren en ik ook uitstapte zei mijn vrouw er piept/fluit iets als je achteruit rijdt. Nou ja morgen vast wel weer weg.

Vandaag had onze dochter zin in de Mac, prima een keer. Net erheen en weer thuis en wederom een piep/fluit bij het inparkeren. Bij vooruit rijden is het niet aanwezig en het komt ook voor bij recht achteruit rijden dus niet alleen bij sturen.

Iemand hier een idee?
HalloMark
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 28.03.2021 - 09:53

Filmpje van het geluid. Vrouwlief gaf helaas iets meer gas het heuveltje op dan de bedoeling maar vlak daarvoor en erna hoor je een fluit geluid.

https://youtube.com/shorts/zBP7zr5KgVU?feature=share
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”