Slechte portiersloten?

Plaats reactie
jurgen89
1st Gear member
Berichten: 49
Lid geworden op: 28.05.2018 - 09:41

Goedenavond allen,

Ik heb een vraag/opmerking in 1..Onlangs merkte ik dat, als ik mijn V60 uit 2014 afsluit, soms de alarmlichten niet gingen branden en het rode ledje op het dashboard niet knipperde. Ik moest direct denken aan een defect portierslot, omdat ik dit ook al met mijn S60 uit 2010 heb gehad. En ja hoor...portier links achter sluit niet meer af.

Nu lees ik er niet heel veel over op het forum dus mijn vraag is, is dit gewoon pech? Of zijn deze sloten echt zo slecht. Ik heb met opzet al de automatische vergrendeling bij het rijden uitgezet om de sloten minder te belasten... Bij het vervangen van het slot (laten doen want ik zag op YouTube een paar filmpjes die mij niet echt vrolijk stemde :) ) zag ik dat deze van Ford zijn.

Iemand dezelfde ervaringen? Gelukkig heeft Rima deze sloten ruim op voorraad met wat garantie dus dat is het probleem niet..maar opvallend is het wel!
Gebruikersavatar
Edgecrusher
4th Gear member
Berichten: 575
Lid geworden op: 14.07.2016 - 21:24

Komt inderdaad regelmatig voor, ook bij mijn S60 gehad.
2018 V40 D3 GT Business Sport + luxury + scandinavian line [SOLD] & 2018 V40 T4 GT Business Sport + luxury + scandinavian line + styling kit [SOLD]
Nu 2019 Audi A3 Cabriolet & 2023 Ford Puma ST-line X.
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”