Hoi allen,
Sinds enkele weken rij ik een zeer keurige Volvo S60 T3 Summum. Alles werkt naar behoren, echter heb ik behoefte aan een digitale snelheidsaanduiding op mijn boordcomputer die ik kan aflezen in het schermpje te midden van de analoge snelheidsmeter of de toerenteller.
Ik weet dat dit mogelijk is voor de T5 uitvoeringen. Weet iemand of dit softwarematig kan worden geüpdate bij een T3? Kan dit überhaupt worden toegevoegd aan de boordcomputer?
Mvg,
S60-2012
Digitale Snelheids aanduiding Ontbreekt
- vankol
- 4th Gear member
kan het hier mee?
Stappenplan:
Instellingen: Ga naar het hoofdmenu van het Sensus-systeem en selecteer "Instellingen".
My Car: Kies de optie "My Car".
IntelliSafe: Selecteer "IntelliSafe".
Road Sign Information: Ga naar "Road Sign Information".
Waarschuwing max. snelheid: Vink "Waarschuwing max. snelheid" aan om de snelheidsaanduiding in het middenscherm te activeren.
Limiet instellen: Je kunt ook een limiet instellen voor de waarschuwing bij overschrijding van de snelheidslimiet.
Akoestische waarschuwing: Activeer of deactiveer de akoestische waarschuwing via "Audiowaarschuwing verkeersbord".
Stappenplan:
Instellingen: Ga naar het hoofdmenu van het Sensus-systeem en selecteer "Instellingen".
My Car: Kies de optie "My Car".
IntelliSafe: Selecteer "IntelliSafe".
Road Sign Information: Ga naar "Road Sign Information".
Waarschuwing max. snelheid: Vink "Waarschuwing max. snelheid" aan om de snelheidsaanduiding in het middenscherm te activeren.
Limiet instellen: Je kunt ook een limiet instellen voor de waarschuwing bij overschrijding van de snelheidslimiet.
Akoestische waarschuwing: Activeer of deactiveer de akoestische waarschuwing via "Audiowaarschuwing verkeersbord".
VOLVO S60 D3 2011 GT V40 T2 Nordic+ 2016
- Jers3n
- 5th Gear member
Dat is zijn de instellingen voor de weergave van de toegestane snelheid cq verkeersborden herkenning. TS wil graag dat de actuele gereden snelheid ook digitaal weergegeven wordt.
Vermoed dat TS de digitale klokkenwinkel met ‘ronde koker’ in get midden heeft. Ligt denk ik aan het gekozen thema van de klokkenwinkel.
Edit helpt dit? (Wel gevalletje RTFM…)
Vermoed dat TS de digitale klokkenwinkel met ‘ronde koker’ in get midden heeft. Ligt denk ik aan het gekozen thema van de klokkenwinkel.
Edit helpt dit? (Wel gevalletje RTFM…)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V90 Cross Country B5 PRO MY21 Denim Blue Metalic
V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue
V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue