Toch maar even jullie hulp inroepen...
Ik heb vanmiddag nog zitten pielen maar ik krijg de ATF temp niet in beeld. Gebruik Nexas dongle, Torque Pro met Samsung Android telefoon.
Als ik een meter wil toevoegen voor de ATF temperatuur moet ik volgens mij in Torque kiezen voor 'Overbrenging temperatuur (methode 2)'maar die geeft aan 'No data received'. Wel kan ik de koelvloeistof temperatuur uitlezen.
Ook (de gratis versie) van Car Scanner geprobeerd, hier kan ik wel de temp van de koelvloeistof en de ATF zien (ATF staat nog op 0, ik heb er nog niet mee kunnen rijden). En als het hier goed werkt, is het de moeite om de betaalde versie aan te schaffen?
Iemand een manier gevonden om in Torque (Pro) de ATF aan een meter te koppelen? Het zou toch wel vreemd zijn als dat er niet in zit. Wel zie ik filmpjes om zelf een PID aan te maken en toe te voegen maar dat is me toch een stap te ver. Of heeft iemand hier daar ervaring mee?
Enfin, ik ben heel benieuwd wie me kan vertellen hoe het in elkaar zit, de manuals zijn echt ontoereikend helaas...