Eén projectje afgerond, een groot nieuw project waar ik al tijdje naar het kijken ben onderweg.......
RZA || XC60 T5 || Electric Silver || MY2018
- RZA
- 5th Gear member
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: 10.02.2018 - 08:08
Dank dank!
Eén projectje afgerond, een groot nieuw project waar ik al tijdje naar het kijken ben onderweg.......
Eén projectje afgerond, een groot nieuw project waar ik al tijdje naar het kijken ben onderweg.......
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- V90 T5 90th Anniversary Edition || Denim Blue || MY 2018 || Polestar Engineered
- Alfa Romeo 916 GTV 2.0 TS || Alfa Rosso || 2001
- Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
- MGF 1.8i || British Racing Green || 2000
- Alfa Romeo 916 GTV 2.0 TS || Alfa Rosso || 2001
- Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
- MGF 1.8i || British Racing Green || 2000
- Gouwe
- 7th Gear member
- Berichten: 7036
- Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44
Dat is geen Z4 maar wel een klavertje vier.....
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
- raspaardje
- 6th Gear member
- Berichten: 4307
- Lid geworden op: 30.05.2012 - 10:07
- Locatie: Regio Utrecht
Mooie Busso erin? 
Leuk project maar blijft wel FWD.
Of komt er een sper in?
Leuk project maar blijft wel FWD.
Of komt er een sper in?
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
- Bart
- 8th Gear member
- Berichten: 13095
- Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
- Locatie: Nijmegen
Nice!! Ondergewaardeerd maar oh zo gaaf!
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
- RZA
- 5th Gear member
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: 10.02.2018 - 08:08
Haha inderdaad geen Z4 maar wel een klavertje vier (sticker). De Z4 blijft wel nog altijd hoog in de lijst van m'n droomgarage staan
Zoals Bart schrijft, de GTV is erg ondergewaardeerd. Daardoor kan je ze nu nog (heel) goedkoop vinden. Die van mij was goedkoper dan een nieuwe set wielen voor de XC60
M'n gevoel is dat het moderne klassiekers gaan worden en dat de prijzen enorm gaan stijgen. Je ziet dat ze zeldzamer worden. Het ontwerp is bijzonder (ik vind het heel fraai maar snap ook goed dat niet iedereen 'm kan pruimen), en bovendien van Pininfarina. Maar het belangrijkste: het rijdt zó leuk. Net een kart - heel analoog, laag bij de grond en met een lekker Italiaans geluid.
Heb er bewust een gekozen waar veel aan moet gebeuren, want het is echt bedoeld als hobby/klusauto om samen met m'n kinderen beetje aan te sleutelen.
Dat brengt me bij de motor. Want een Busso is geweldig (dat geluid...), maar ook zeer complex. En zowel onderdelen als garages die ermee overweg kunnen worden zeldzamer. Die Busso's vreten kennelijk nokkenassen. En het is nou juist het idee om zoveel mogelijk alles zelf te doen. Ik heb een tijdje geleden een sleutelcursus van 1 dag kado gekregen, en echt heel veel geleerd en vertrouwen gekregen dat ik nog veel meer zelf aan de wagen kan doen. Maar ik ben ook zeker geen Ed China. Daarom juist heel bewust de Busso's links laten liggen, en gekeken voor de 2.0 Twinspark. De 1.8 mist net wat kick. Die Twinspark ken ik ook uit m'n 147 en ik vind het heerlijke blokken. Zelfs een heerlijk geluid met een 4 cylinder (icm een BMC-CDA intake). In elk geval verdient deze GTV het om weer in topstaat te worden gebracht. Zin om mee aan de slag te gaan.
Zoals Bart schrijft, de GTV is erg ondergewaardeerd. Daardoor kan je ze nu nog (heel) goedkoop vinden. Die van mij was goedkoper dan een nieuwe set wielen voor de XC60
Heb er bewust een gekozen waar veel aan moet gebeuren, want het is echt bedoeld als hobby/klusauto om samen met m'n kinderen beetje aan te sleutelen.
Dat brengt me bij de motor. Want een Busso is geweldig (dat geluid...), maar ook zeer complex. En zowel onderdelen als garages die ermee overweg kunnen worden zeldzamer. Die Busso's vreten kennelijk nokkenassen. En het is nou juist het idee om zoveel mogelijk alles zelf te doen. Ik heb een tijdje geleden een sleutelcursus van 1 dag kado gekregen, en echt heel veel geleerd en vertrouwen gekregen dat ik nog veel meer zelf aan de wagen kan doen. Maar ik ben ook zeker geen Ed China. Daarom juist heel bewust de Busso's links laten liggen, en gekeken voor de 2.0 Twinspark. De 1.8 mist net wat kick. Die Twinspark ken ik ook uit m'n 147 en ik vind het heerlijke blokken. Zelfs een heerlijk geluid met een 4 cylinder (icm een BMC-CDA intake). In elk geval verdient deze GTV het om weer in topstaat te worden gebracht. Zin om mee aan de slag te gaan.
- V90 T5 90th Anniversary Edition || Denim Blue || MY 2018 || Polestar Engineered
- Alfa Romeo 916 GTV 2.0 TS || Alfa Rosso || 2001
- Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
- MGF 1.8i || British Racing Green || 2000
- Alfa Romeo 916 GTV 2.0 TS || Alfa Rosso || 2001
- Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
- MGF 1.8i || British Racing Green || 2000
- Gouwe
- 7th Gear member
- Berichten: 7036
- Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44
Leuk project en zeker ook leuk om samen met de kids te doen. Veel succes en plezier!
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
- raspaardje
- 6th Gear member
- Berichten: 4307
- Lid geworden op: 30.05.2012 - 10:07
- Locatie: Regio Utrecht
Niet elke auto die zeldzaam wordt wordt direct een klassieker natuurlijk. Ik hoop dat de onderdelenvoorziening op orde is?
En als je een GTV al als een kart vindt rijden dan zegt dat ook iets over je referentiekader...
Maar neemt niet weg dat ik het supergaaf vind om je eigen sleutelskills en die van je kinderen, op deze manier te vergroten.
Ik ken de TS motor goed, ik had een gekietelde 1.8 (152 pk); alle TS motoren vinden toeren maken geen probleem en standaard klinken ze al erg goed voor een 4-cilinder.
En ze zijn met het juiste gebruik (=altijd opwarmen voordat je hen gaat belasten) gewoon betrouwbaar.
En als je een GTV al als een kart vindt rijden dan zegt dat ook iets over je referentiekader...
Maar neemt niet weg dat ik het supergaaf vind om je eigen sleutelskills en die van je kinderen, op deze manier te vergroten.
Ik ken de TS motor goed, ik had een gekietelde 1.8 (152 pk); alle TS motoren vinden toeren maken geen probleem en standaard klinken ze al erg goed voor een 4-cilinder.
En ze zijn met het juiste gebruik (=altijd opwarmen voordat je hen gaat belasten) gewoon betrouwbaar.
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
- RZA
- 5th Gear member
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: 10.02.2018 - 08:08
Klopt helemaal, misschien is het wishful thinking dat het 'echt' een klassieker wordt, maar ik heb goede hoop
En nee het is zeker geen kart haha, ik doel op het zware analoge stuurgevoel. En je zit echt heel laag, wat fijn is. Is bij de GTV echt anders dan bij veel andere Alfa's.
Onderdelen is een punt van aandacht ja. Dat hebben ze bij BMW vele malen beter geregeld. Maar gelukkig tweedehands op dit moment nog genoeg te vinden.
Ik zal af en toe de progressie posten hier
Onderdelen is een punt van aandacht ja. Dat hebben ze bij BMW vele malen beter geregeld. Maar gelukkig tweedehands op dit moment nog genoeg te vinden.
Ik zal af en toe de progressie posten hier
- V90 T5 90th Anniversary Edition || Denim Blue || MY 2018 || Polestar Engineered
- Alfa Romeo 916 GTV 2.0 TS || Alfa Rosso || 2001
- Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
- MGF 1.8i || British Racing Green || 2000
- Alfa Romeo 916 GTV 2.0 TS || Alfa Rosso || 2001
- Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
- MGF 1.8i || British Racing Green || 2000
- RZA
- 5th Gear member
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: 10.02.2018 - 08:08
Inmiddels al heel wat uurtjes gestoken in het van binnen en buiten netjes maken van de GTV. Foamen, kleien, waxen, sproei-extractie, schrobben etc. etc.
Al heel wat Carclean spulletjes doorheen gegaan en echt een enorme klus om 28 jaar vuil weg te poetsen, maar het resultaat maakt alles dan weer goed.
Een van de projectjes was het opknappen van het stuur. Heel goed en snel zelf te doen. Met lederborstel en Sonax professional schoon gemaakt, daarna met Colourlock benzine ontvet, met sanding pad geschuurd en daarna met Colourlock Fresh en deppend met klein sponsje leer opnieuw gekleurd, met warmeluchtpistool om proces te versnellen. Nog geen uurtje werk alles bij elkaar. Als je een versleten stuur hebt is dit een aanrader, en je kunt elke leerkleur laten maken. Ook scheuren kun je heel gemakkelijk zelf fixen.
Verder bougies vervangen, nieuwe accu besteld en ga komende week zelf de olie vervangen, remvloeistof vervangen en een koelvloeistof flush doen (er zit nu donkerbruine drab in) - dat laatste heb ik nog niet eerder gedaan maar lijkt goed te doen. Hoef me niet te vervelen dus
Een van de projectjes was het opknappen van het stuur. Heel goed en snel zelf te doen. Met lederborstel en Sonax professional schoon gemaakt, daarna met Colourlock benzine ontvet, met sanding pad geschuurd en daarna met Colourlock Fresh en deppend met klein sponsje leer opnieuw gekleurd, met warmeluchtpistool om proces te versnellen. Nog geen uurtje werk alles bij elkaar. Als je een versleten stuur hebt is dit een aanrader, en je kunt elke leerkleur laten maken. Ook scheuren kun je heel gemakkelijk zelf fixen.
Verder bougies vervangen, nieuwe accu besteld en ga komende week zelf de olie vervangen, remvloeistof vervangen en een koelvloeistof flush doen (er zit nu donkerbruine drab in) - dat laatste heb ik nog niet eerder gedaan maar lijkt goed te doen. Hoef me niet te vervelen dus
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- V90 T5 90th Anniversary Edition || Denim Blue || MY 2018 || Polestar Engineered
- Alfa Romeo 916 GTV 2.0 TS || Alfa Rosso || 2001
- Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
- MGF 1.8i || British Racing Green || 2000
- Alfa Romeo 916 GTV 2.0 TS || Alfa Rosso || 2001
- Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
- MGF 1.8i || British Racing Green || 2000
- mees
- 6th Gear member
- Berichten: 4127
- Lid geworden op: 29.10.2013 - 13:04
- Locatie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Allemaggies, u is een ware kunstenaar !!
XC40 '18 T5 ICE viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
- Gouwe
- 7th Gear member
- Berichten: 7036
- Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44
Dat stuur is weer als nieuw! Dat is een mooi resultaat zo.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
- Almerev70
- 4th Gear member
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 26.07.2017 - 13:02
- Locatie: Almere
Zo dat stuur is mooi geworden.
Leuk project heb je!
Leuk project heb je!
Volvo V60 T8 Twin Engine AWD Inscription 12-2019, Ice White.
Motortype B4204T34 - Bak TG-81SD. 8-2023 --> 77000km, 7-2025 --> 119.000km
Volvo V70 III D3/D4 2012 Limited Edition, Twilight Bronze Metallic
motortype D5204T3, --> 07/2017 127.000km
05/2018 146.000km --> 07/2023 248.000km
Motortype B4204T34 - Bak TG-81SD. 8-2023 --> 77000km, 7-2025 --> 119.000km
Volvo V70 III D3/D4 2012 Limited Edition, Twilight Bronze Metallic
motortype D5204T3, --> 07/2017 127.000km
05/2018 146.000km --> 07/2023 248.000km
- Bart
- 8th Gear member
- Berichten: 13095
- Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
- Locatie: Nijmegen
Dat stuur ga ik denk ik ook eens proberen bij onze Mini, top zeg!!
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
- RZA
- 5th Gear member
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: 10.02.2018 - 08:08
Inmiddels de kofferbak schoongemaakt en ontdreuning en isolatiemateriaal geplaatst. Daarover heen komt weer de normale bekleding. Mooi gedempt zo en klaar voor een mooie subwoofer tzt 
Volgende projectje wordt de remvloeistof verversen. De huidige vloeistof getest met remvloeistoftester en deze sloeg echt dieprood uit, wat betekent dat er veel teveel vocht in zit (remvloeistof is hygroscopisch en trekt dus vocht aan). Niet alleen heb je dan geen hard rempedaal, ook riskeer je corrosie in je remleidingen.
Kan iedereen zo'n tester aanraden, kost 7 eur op Amazon en het enige dat je hoeft te doen is 'm in het reservoir plaatsen en het ledje aflezen. Bij m'n XC60 ook gedaan en daar ook dieprood, ondanks de grote afleveringsbeurt door de dealer. Is heel vaak een vergeten kindje. Dealer heeft het alsnog ververst en ze schaamden zich dat ze er niet aan hadden gedacht dit te checken.
Voor het verversen gebruik ik normaal gesproken een pomp die je op de hoofdremcylinder/het reservoir aansluit, maar deze past niet op de GTV. Daarom deze gekocht die je op compressor aansluit en dan op de remklauw. Alleen hopen dat de aansluitingen op de klauwen niet zijn vastgeroest. WD40 is dan je beste vriend.
Volgende projectje wordt de remvloeistof verversen. De huidige vloeistof getest met remvloeistoftester en deze sloeg echt dieprood uit, wat betekent dat er veel teveel vocht in zit (remvloeistof is hygroscopisch en trekt dus vocht aan). Niet alleen heb je dan geen hard rempedaal, ook riskeer je corrosie in je remleidingen.
Kan iedereen zo'n tester aanraden, kost 7 eur op Amazon en het enige dat je hoeft te doen is 'm in het reservoir plaatsen en het ledje aflezen. Bij m'n XC60 ook gedaan en daar ook dieprood, ondanks de grote afleveringsbeurt door de dealer. Is heel vaak een vergeten kindje. Dealer heeft het alsnog ververst en ze schaamden zich dat ze er niet aan hadden gedacht dit te checken.
Voor het verversen gebruik ik normaal gesproken een pomp die je op de hoofdremcylinder/het reservoir aansluit, maar deze past niet op de GTV. Daarom deze gekocht die je op compressor aansluit en dan op de remklauw. Alleen hopen dat de aansluitingen op de klauwen niet zijn vastgeroest. WD40 is dan je beste vriend.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- V90 T5 90th Anniversary Edition || Denim Blue || MY 2018 || Polestar Engineered
- Alfa Romeo 916 GTV 2.0 TS || Alfa Rosso || 2001
- Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
- MGF 1.8i || British Racing Green || 2000
- Alfa Romeo 916 GTV 2.0 TS || Alfa Rosso || 2001
- Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
- MGF 1.8i || British Racing Green || 2000
- Opa Bert
- 2nd Gear member
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 14.02.2021 - 17:21
- Locatie: Zuid Holland
Hallo RZA
Reken er op dat het wel een geduldswerkje wordt met die vacuumfles.
De lucht van de compressor werkt net als het water bij een waterstraalpomp, hij zuigt de fles vaccuum, en de onderduk zuigt de remvloeistof door het systeem
Voor een oldtimer met een enkel remsysteem gaat dat best goed, maar een gescheiden remsysteem met een rembekrachtiger heeft een veel hogere weerstand tegen het vaccum, meer leidinglengte en aansluitingen.
Als je het nog niet eerder gedaan hebt hier een paar tips.
1 zuig met een knijpfles alle remvloeistof uit het reservoir, dan hoef je die oude meuk niet door het systeem te treken, vul het met verse vloeistof
2 volg niet de normale procedure voor ontluchten, begin dus niet links achter. Doe eerst rechtsachter, voor de lange leiding naar achter en als die schoon is pa s linksachter die gaat het traagst.
Voor maakt niet zo veel uit.
3 Als je de nippel op de klauw losdraait heeft de schroefdraad speling en zuig je via die weg lucht aan dat je vaccum verpest.(je ziet dan veel bellen in het slangetje
Hou de aansluitdop op de nippel en de nippel zelf zo goed mogelijk aangedrukt, trek de trekkerniet te ver open.
4 gooi de fles na elke klauw leeg, dan zie makkelijker het kleurverschil
5 drrai de nippel dicht terwijl je de vaccumfles aan houdt, voorkomt lucht in het systeem
Veel succes
Reken er op dat het wel een geduldswerkje wordt met die vacuumfles.
De lucht van de compressor werkt net als het water bij een waterstraalpomp, hij zuigt de fles vaccuum, en de onderduk zuigt de remvloeistof door het systeem
Voor een oldtimer met een enkel remsysteem gaat dat best goed, maar een gescheiden remsysteem met een rembekrachtiger heeft een veel hogere weerstand tegen het vaccum, meer leidinglengte en aansluitingen.
Als je het nog niet eerder gedaan hebt hier een paar tips.
1 zuig met een knijpfles alle remvloeistof uit het reservoir, dan hoef je die oude meuk niet door het systeem te treken, vul het met verse vloeistof
2 volg niet de normale procedure voor ontluchten, begin dus niet links achter. Doe eerst rechtsachter, voor de lange leiding naar achter en als die schoon is pa s linksachter die gaat het traagst.
Voor maakt niet zo veel uit.
3 Als je de nippel op de klauw losdraait heeft de schroefdraad speling en zuig je via die weg lucht aan dat je vaccum verpest.(je ziet dan veel bellen in het slangetje
Hou de aansluitdop op de nippel en de nippel zelf zo goed mogelijk aangedrukt, trek de trekkerniet te ver open.
4 gooi de fles na elke klauw leeg, dan zie makkelijker het kleurverschil
5 drrai de nippel dicht terwijl je de vaccumfles aan houdt, voorkomt lucht in het systeem
Veel succes
XC 60 R AWD Polestar my 2018 ,passion red
XC 90 3.2 summum my 2007
V70 2.5 T 2008 (lease)
Audi TT roadster 2012
MG MGB roadster 1969
Lancia Flavia coupé iniezione 1966
SAAB 93B tweetakt 1957
XC 90 3.2 summum my 2007
V70 2.5 T 2008 (lease)
Audi TT roadster 2012
MG MGB roadster 1969
Lancia Flavia coupé iniezione 1966
SAAB 93B tweetakt 1957
- RZA
- 5th Gear member
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: 10.02.2018 - 08:08
Thanks voor de tips, heel nuttig! Vooral rechtsachter starten in dit geval wist ik niet. Oude troep die erin zat heb ik al eruit gepompt met spuit.
Stap 5, aansluitdop aandrukken, trekker half open houden en tegelijkertijd nippel dichtdraaien wordt nog een uitdaging zonder hulp
Normaal gebruik ik deze pomp, en die werkt uitstekend. Maar past dus niet op de GTV.
P.s. gave autocollectie heb je!
Stap 5, aansluitdop aandrukken, trekker half open houden en tegelijkertijd nippel dichtdraaien wordt nog een uitdaging zonder hulp
Normaal gebruik ik deze pomp, en die werkt uitstekend. Maar past dus niet op de GTV.
P.s. gave autocollectie heb je!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- V90 T5 90th Anniversary Edition || Denim Blue || MY 2018 || Polestar Engineered
- Alfa Romeo 916 GTV 2.0 TS || Alfa Rosso || 2001
- Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
- MGF 1.8i || British Racing Green || 2000
- Alfa Romeo 916 GTV 2.0 TS || Alfa Rosso || 2001
- Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
- MGF 1.8i || British Racing Green || 2000















