Zendbereik telefoon valt steeds weg.

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
eaarsen
2nd Gear member

De ingebouwde Volvo telefoon (ik heb een KPN duo kaart) kan ineens het netwerk niet meer vinden.
Vanmorgen deed hij het eventjes en de display laat dan even het zenderbereik zien (vier streepjes) en even later valt dit weg.
Antenne probleem???
Waar zit die antenne trouwens?. Is dat het kastje achter de achteruitkijkspiegel?.
Kun je dit antennekastje openen?
Eric. V70 D5 2002. Full options.
interface
4th Gear member

Zit de antenne niet in de ruit bij de achterbak aan de bestuurderskant, daar waar je RTI-dvd-speler zit?!
s80 1999
4th Gear member

nee als het goed is in het kastje achter de binnen spiegel.
mocht het de antenne zijn, kun je in principe alle telefoon antennes gebruiken die je kan vinden.
ik heb op me vaste volvo telefoon een nokia antenne, alleen ff een nieuw stekkertje aan de kabel zetten. (solderen)
Battlecruiser
8th Gear member

Volgens de instructieboekjes van de S80 is de antenne het kastje vóór de binnenspiegel tegen de voorruit aan.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
interface
4th Gear member

Ik ben wellicht in de war met de radio-antenne die wel op het raam zit.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”