De ingebouwde Volvo telefoon (ik heb een KPN duo kaart) kan ineens het netwerk niet meer vinden.
Vanmorgen deed hij het eventjes en de display laat dan even het zenderbereik zien (vier streepjes) en even later valt dit weg.
Antenne probleem???
Waar zit die antenne trouwens?. Is dat het kastje achter de achteruitkijkspiegel?.
Kun je dit antennekastje openen?
Zendbereik telefoon valt steeds weg.
-
- 4th Gear member
nee als het goed is in het kastje achter de binnen spiegel.
mocht het de antenne zijn, kun je in principe alle telefoon antennes gebruiken die je kan vinden.
ik heb op me vaste volvo telefoon een nokia antenne, alleen ff een nieuw stekkertje aan de kabel zetten. (solderen)
mocht het de antenne zijn, kun je in principe alle telefoon antennes gebruiken die je kan vinden.
ik heb op me vaste volvo telefoon een nokia antenne, alleen ff een nieuw stekkertje aan de kabel zetten. (solderen)
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Volgens de instructieboekjes van de S80 is de antenne het kastje vóór de binnenspiegel tegen de voorruit aan.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.