Buitenspiegelglas rechts eruit gevallen
-
- 2nd Gear member
Het glas van de rechterbuitenspiegel heeft losgelaten en is gevallen. Hoekje uit de spiegel. Ik moet dus op jacht naar een nieuwe spiegel / spiegelglas. Voor nu wil ik de oude wel weer even op zijn plaats hebben, maar hoe zit dat vast? Ik kon geen lijmresten ontdekken en voordat ik met de secondenlijm o.i.d. aan de gang ga, heb ik graag advies. Er zit namelijk ook verwarming in tenslotte.
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Zit het niet geklemd?
Dat is nl. bij de meeste auto's.
Meestal moet je het glas in een klemmetje schuiven richting auto en daarna voorzichtig de spiegel in de andere (buitenste) klem drukken.
op internet kan je trouwens voor verbazend weinig geld nieuw spiegelglas bestellen (wel letten op verwarmd of onverwarmd).
Dat is nl. bij de meeste auto's.
Meestal moet je het glas in een klemmetje schuiven richting auto en daarna voorzichtig de spiegel in de andere (buitenste) klem drukken.
op internet kan je trouwens voor verbazend weinig geld nieuw spiegelglas bestellen (wel letten op verwarmd of onverwarmd).
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- dutchlimits
- 5th Gear member
Dat kan haast niet mis gaan.
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
Dodge Magnum
VW Corrado G60