Bagagerolhoes

Geleverd vanaf 2003
Gesloten
duikertje88
1st Gear member
Contacteer:

Goedemorgen volvoliefhebbers,

Een tijdje terug is van mijn Volvo V50 (MY 2008) een haakje afgebroken wat ervoor zorgt dat de bageagerolhoes open blijft staan (zie bijgevoegde foto's).
Mijn planning was om dit haakje met goede lijm weer terug op zijn plek te lijmen maar helaas is dit haakje afgelopen zaterdag verdwenen.

Nu ben ik al bij de volvo dealer langs geweest welke mij vertelde dat het haakje niet los te bestellen is en dat een geheel nieuwe rolhoes meer dan € 200 kost.

Op marktplaats staan meerdere rolhoezen te koop maar voordat ik deze ga kopen was ik benieuwd of jullie een goedkopere oplossing hebben om mijn rolhoes te maken.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ben
Executive Member
Contacteer:

Of zelf er iets aan knutselen of een andere kopen.
Als je er eentje van MP koopt, overtuig je dan eerst of hij nog werkt.
Bij de rollo's is het meestal stuk = stuk.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
duikertje88
1st Gear member
Contacteer:

Bedankt voor je snelle reactie Ben!

Zelf knutselen zou inderdaad kunnen. Maar dan wel graag met soort gelijk onderdeel. Misschien dat iemand hier weet hoe ik dat zou kunnen doen.

Als ik er eentje koop zal ik hem zeker eerst gaan bekijken.
Staat er nu eentje op MP maar de verkoper wil alleen versturen, maar daar trappen we niet in :wink: .
Jelle
kawaman
5th Gear member

Sloopbedrijven afbellen, misschien hebben die nog iets liggen wat defect is maar waar jij wel het haakje van kan gebruiken.
Erik

S60 T5 R-design
indoboy22
2nd Gear member

Duikertje, ik woon zelf ook in Den Bosch. Autorima in druten is +- 45 km rijden en zeker de moeite waard. www.autorima.nl Je kunt ze even bellen en dan vragen naar Remon. Dat is de zoon van de baas, die runt de boel daar. Gewoon even vragen wat het daar kost. En anders Marans in veldhoven, maar die is vaak een stuk duurder dan autorima. Alvast succes!
Volvo s40 2.0d 2005 km stand 390.022
duikertje88
1st Gear member
Contacteer:

Bedankt voor alle tips.

@Indoboy22, Ik heb Autorima inderdaad gemaild (werk in Tiel dus lekker dichtbij). De rolhoes kost daar €75,-. Heb er nu eentje op marktplaats gevonden voor €50,- die ik zaterdag even ga bekijken. Mocht dat niks worden ga ik denk ik even bij Autorima langs.
Jelle
duikertje88
1st Gear member
Contacteer:

Afgelopen zaterdag heb ik via martkplaats een "nieuwe" bagagerolhoes gehaald dus wat mij betreft is het probleem opgelost.

Bedankt voor alle tips!
Jelle
Gesloten

Terug naar “S40 - V50 series”