lang geleden dat ik hier nog es was . Mijn vorige Volvo V40 is de deur uitgegaan in 2007,en ondertss met Renault,BMW en Citroen gereden.Nu trouwens nog altijd met mijn Citroen C5.Met alle auto's geen probs gehad maar toch altijd onze Volvo gemist.Daarmee paar weken de stap gezet om terug ne Volvo te kopen.Ons oog is gevallen op een S40 van 2008 met 85000km,Momentum uitvoering.Kan er mij iemand meer vertellen over deze uitvoering?Is dit de basis of....? Er zit wel leder in,parkeersensoren en dergelijke.... Wagen is een leasing die te koop staat bij een handelaar.Propere en mooie wagen.... Morgen nog es testritje maken ermee en dan definitief beslissen
Welkom terug !
Mooie auto, Momentum, dus met de nodige extra's. Kinetic is bassis, Summum maximum aan extra's. Momentum is er tussen-in.
Radio high-performance naar ik aanneem, dus prima sound. Neem een goede muziek-CD mee en luister maar eens....
Hopelijk heb je een fijne test-rit en ben je definitief terug in de volvo-familie, Succes !
Danku ::D
Moet ik nog ergens op letten wanneer ik een testrit maak?Wagen heeft nog maar 85000Km dus ik veronderstel dat er op dit gebied niet veel mototische probs/mankementen zouden mogen zijn?
De radio heb ik eerlijk gezegd niet getest,verkoper zei wel dat er een kabeltje bijzat voor bluetooth en dergelijke,want mij persoonlijk minder interesseert..... Maar ik zal toch es luisteren deze nm...
Zo,vanaf vandaag ben ik nu echt de eigenaar van een Volvo S40.Rijdt gewoonweg zalig,wel minder opties dan in de Citroen,maar je voelt gewoon dat je in een Volvo zit. :8: Ben al luidop aan het dromen van een vette velg erop.haha