Die van mij werd pas na 17:00 afgeleverd bij de dealer, dus er is nog hoopMichelR schreef:Zou vandaag bij dealer aan komen maar zie het somber in..

Die van mij werd pas na 17:00 afgeleverd bij de dealer, dus er is nog hoopMichelR schreef:Zou vandaag bij dealer aan komen maar zie het somber in..
Pictures, or it didn't happen :twisted:tune4ever schreef:Vandaag de v40 r design in rebel blue gezien en kwas direct verliefd!
Duidelijke zaak... nog effe wachten tot Parijs dan voor ons gewone stervelingen. Zo'n Smurfblauwe V40 krijg ik er nooit door hoewel ik het wel een bruut kleurtje vind om te zien.tune4ever schreef:In de fabriek mogen we geen foto's nemenclubbtraxx schreef:Pictures, or it didn't happen :twisted:tune4ever schreef:Vandaag de v40 r design in rebel blue gezien en kwas direct verliefd!
Nee, is puur de layout van het dashboard volgens mij.MichelR schreef:Even een vraagje voor degene die hun V40 al hebben.
Er zijn verschillende suggesties dat er verschil is in response gas en schakelen aan de hand van stand van dashboard..
Eco en performance.
Hebben jullie hier wel eens wat van gemerkt?.
Hoe bedoel je? Kan je de snelheid van de wagen die voor jou rijdt zien? dan heb je ACC ofzo?Mir schreef:
Jammer dat je in performance mode de snelheid van je voorligger niet ziet.