Dit vind ik al te straf, start ik een topic met de vraag of er een automatische achterklep opener bestaat,
wordt dit al na enkel dagen gesloten, omdat een of twee posters nog net niet uit hun pubertijd zijn gegroeid.
Aan de forummasters of hoe ze hier ook heten;
in al de replies zag ik nergens ene belediging, enkel antwoorden die niet dadelijk iets te maken hadden met het topic zelf, iedereen mag zijn mening toch uiten, dacht ik, zolang het niet beledoigend wordt.
Het puberale gedrag in dat topic kon ook door de heren die ermee bezig waren, zelf gestopt worden.
Een beetje jammer dat er een slot opging.
Dus ik ga hier nog even verder;
Mijn dank voor al degenen die toch de moeite hebben gedan te antwoorden.
HEt is duidelijk dat VOlvo zelf niets voorziet, er zijn enkele aftermarket merken die wel iets voorzien, voornamelijk voor tuners, en dat wordt al snel redellijk duur; ik kom uit op een kost boven de 600 euro voor twee lineaire actuatoren of spindle drives, met twee stopjes die de koffer een initiele duw geven om te openen.
Dus; de mogelijk heid is er, maar het wordt duur.
Er zijn wat tweedehands spullen te vinden, omdat BMW die techniek ook gebruikt, maar ook daar zit je snel op meer dan 500 euro.
Worden dus gewone gasveren, misschien neem ik een type dat niet iets sterker is.
V2;automatische achterklep opener
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Ik dacht dat je verdwenen was. Wanneer je een week lang niet reageert op een gestart topic is dat op dit forum heel bijzonder.
En als je mij gewoon even vraagt om het topic te heropenen hoef je geen nieuw topic te openen.
2 topics over hetzelfde is een beetje te veel van het goede en dus is het 1ste topic weer open.
@kawaman.
zulk commentaar voegt niets toe.
En als je mij gewoon even vraagt om het topic te heropenen hoef je geen nieuw topic te openen.
2 topics over hetzelfde is een beetje te veel van het goede en dus is het 1ste topic weer open.
@kawaman.
zulk commentaar voegt niets toe.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70