Vandaag langzaam achteruit rijdend in een parkeergarage wilde ik met mijn rechter buitenspiegel een betonnen pilaar ontzetten/ meenemen. Dit lukte niet waardoor mijn buitenspiegel naar voren klapte en de 2 beschermkappen zowaar onbeschadigd eraf vielen.
Nu wil ik ze weer monteren, maar heb geen idee hoe ik de buitenspiegel los kan maken of eventueel iets omhoog kan krijgen om de onderste zwarte beschermkap eronder door te duwen.
Wie kan mij adviseren???
demontage buitenspiegel
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Kapje van de speaker binnen er af, moer losdraaien en je hebt alle ruimte..
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Krijg je dat niet dan als je die bout aan de binnenkant loshaalt?
Hierdoor komt se spiegel los van de auto en kan je het kapje aan de auto-kant losmaken...
Hierdoor komt se spiegel los van de auto en kan je het kapje aan de auto-kant losmaken...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
Monteren met wat ramenkit, succes verzekerd.wvamst schreef:helaas blijkt dat kap beschadigd is, nippels afgebroken. Wie heeft een spiegel kap rechts voor S 60 03 2004 2.4d