korte gordel

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
thomas2
1st Gear member

Leuk, zo'n gezinnetje in een Volvo, toch? Gezellig de jongste telg ook mee, voor het eerst op pad in de Volvo! Helaas moest het jong wel eerst verticaal omgekiept worden om de Maxicosi in de gordel te krijgen. Natuurlijk hadden wij ook liever een base gebruikt die met het isofix systeem vast te zetten is, maar er passen geen drie kinderzitjes op de achterbank van een Volvo V50... Iemand een tip om de gordels achter te verlengen? In de huur-Astra die ik deze week reed paste de Maxicosi zonder problemen, ook in de voorganger (Ford Focus) geen problemen.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

even een gordelverlenger aanschaffen (of een Volvo stoeltje kopen)
Volvo for life
Vvijftig
2nd Gear member

Vreemd, heb ook altijd een maxicosi en nu een kinderstoel op de achterbank, maar de gordels zijn lang zat.

Bevestig je het wel goed.
"Spee rijdt altijd mee"
arisvh
2nd Gear member

Bij mij past het ook. Je moet wel even opletten bij de maxicosi. Aan de zijkant zit een dikke knobbel waar je de gordel even onderlangs moet leiden. Heb je iets meer speling.
Ooit bezitter van:V50 2.0D Momentum, Estate Line, Mobility Line, Schuif/kanteldak, 18"; Medusa, Dakspoiler, Barents Blue Pearl, S40 grille en koplampen. Nu Passat Variant 2011 ....
Vvijftig
2nd Gear member

arisvh schreef:Bij mij past het ook. Je moet wel even opletten bij de maxicosi. Aan de zijkant zit een dikke knobbel waar je de gordel even onderlangs moet leiden. Heb je iets meer speling.
daar is die knobbel ook voor, je MOET je gordel daar langs leiden
"Spee rijdt altijd mee"
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”