Nieuwe prijslijst beschikbaar..
Op het eerste gezicht:
-Summum: Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, verwarmde stoelen en verwarmde voorruit, automatisch dimmende binnenspiegel voortaan standaard..
-D2 krijgt geen HP spolier meer i.c.m. sportonderstel enz..
-IntroPack heet voortaan BUSINESS PACK PRO.. en is 300 euro duurder.
-Driver support line niet meer leverbaar op D2 handgeschakeld
Als ik meer tegenkom plaats ik het hier wel.. of jullie natuurlijk.
http://www.volvocars.com/nl/Documents/P ... 202013.pdf
Uitrusting V40 veranderd
- HakanC
- 3rd Gear member
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
- LightStar
- 4th Gear member
Dual zone climate control niet meer standaard en tevens duurder geworden
Kantelbare zitting bestuurdersstoel met verstelbare lendesteun, was eerst standaard op de R-desing en is nu een optie
Xeon verlichting op de Summum is niet meer standaard
Automatisch dimmende binnenspiegel, standaard voor momentum en summum
Kantelbare zitting bestuurdersstoel met verstelbare lendesteun, was eerst standaard op de R-desing en is nu een optie
Xeon verlichting op de Summum is niet meer standaard
Automatisch dimmende binnenspiegel, standaard voor momentum en summum
- HakanC
- 3rd Gear member
Te veel wijzigingen.. zelfs LED DRL is optie op Summum
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
-
- 1st Gear member
Ik vraag mij af waarom de Driver support line niet meer beschikbaar is voor D2 handgeschakeld.. Dit lijkt kijkende naar de details van de verschillende onderdelen verderop in de prijslijst te komen door collission warning/acc/pedestrian detection en (nieuw) cyclist detection. Wellicht dat de werking van de acc er toe leidt dat de nieuwe milieu classificaties niet gehaald kunnen worden?
Wat mij opvalt:
Ex intro line (business pack pro) heeft de ECC en IAQS er nu bij in
Geen park assist camera meer in het intro/business pack
Led DRL's niet meer in summum maar ook in dit pakket (volgens pagina 7 een optie voor 115 euro, maar volgens pagina 9 standaard op Summum maar een optie van 440 euro voor overige uitvoeringen). Verschil in beide pagina's is wel de afwerking van de bumper.
Lane Change Merge Aid komt mij nieuw over (niet te verwarren met lane keeping aid), een beschrijving in een Engelstalige PDF van volvo lijkt erop te duiden dat het gaat om de "updated Blis", waarbij snel achterop komend verkeer gesignaleerd wordt. In dat geval dus niet nieuw.
Cyclist detection is nieuw (geüpdate software?)
Geen keyless functies in uitvoeringen of pakketten
Geen Security line meer
Wat mij opvalt:
Ex intro line (business pack pro) heeft de ECC en IAQS er nu bij in
Geen park assist camera meer in het intro/business pack
Led DRL's niet meer in summum maar ook in dit pakket (volgens pagina 7 een optie voor 115 euro, maar volgens pagina 9 standaard op Summum maar een optie van 440 euro voor overige uitvoeringen). Verschil in beide pagina's is wel de afwerking van de bumper.
Lane Change Merge Aid komt mij nieuw over (niet te verwarren met lane keeping aid), een beschrijving in een Engelstalige PDF van volvo lijkt erop te duiden dat het gaat om de "updated Blis", waarbij snel achterop komend verkeer gesignaleerd wordt. In dat geval dus niet nieuw.
Cyclist detection is nieuw (geüpdate software?)
Geen keyless functies in uitvoeringen of pakketten
Geen Security line meer
-
- 6th Gear member
Al met al blij met mijn V40 Summum als ik dit zo zie.
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
- automaiti
- 2nd Gear member
Voor wat BLIS betreft, waarschuwing voor snel achteropkomend verkeer zit er altijd standaard bij in maar is dus nu ook omschreven. Net als CTA ( Cross Traffic Alert). Daarnaast is nu ook Sensus Touch i.d.d. Achteraf leverbaar voor € 1.250. Werkt natuurlijk allen i.c.m. mobiel data abonnement op je telefoon.
1-3-13: Volvo V40 D2 R-Design, Passion Red, Introline, Winterline, BLIS, Premium Sound, Automatich dimbare binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagierstoel met lendensteun, zonder model- en typeaanduiding
- Denief
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ook een nieuw inscription kleurtje…
707 Inscription Crystal White metallic
707 Inscription Crystal White metallic
Swedish Designer Drugs…
Volvo V40 / T3 / Electric Silver / Momentum / Motion Pack / Taranis (zomer) & Segomo (winter) velgen / Led dagrijverlichting / …
Volvo V40 / T3 / Electric Silver / Momentum / Motion Pack / Taranis (zomer) & Segomo (winter) velgen / Led dagrijverlichting / …
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
zullen we hier verder gaan? http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... highlight=
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!