Verlichtingspack 1 en 2: zit alles er in?

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
spacewagon
3rd Gear member

Sinds donderdag heb ik mijn V40, zie ook: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... 59#1170459. Prachtige auto :-)

In de V40 Summum zit zowel Verlichtingspack 1 als Verlichtingspack 2.

Gisteren maakte ik mijn eerste ritje in het donker. Maar ik ontdekte niet alle lampjes. Volgens de prijslijst, moet het volgende er in zitten:

Standaard in alle V40's:
Verlichting achter middenconsole, in dashboardkastje, links in bagageruimte en sfeerverlichting voorin.

Verlichtingspack 1:
7-instellingen voor de sfeerverlichting voorin, leeslampjes voor en verlichting van de voetenruimte voor.

Verlichtingspack 2:
sfeerverlichting in de voorportieren, verlichting vanuit geopende voorportieren, leeslampjes achter, sfeerverlichting achterin, extra verlichting rechts in bagageruimte en verlichting vanuit geopende achterklep.

De dikgedrukte lampjes heb ik niet opgemerkt. Keek ik verkeerd? En hebben jullie ze wel? Of zijn er meer mensen die deze lampjes niet hebben?
JosP
3rd Gear member

Sfeerverlichting in de voorportieren zit in de portiervakken, je moet wel heel goed kijken.
Verlichting achter de middenconsole zegt mij niets, is mij in ieder geval nog nooit opgevallen.
MY2015 V40 D4 Business - Power Blue, Summum uitvoering + Luxury Line + Scandinavian Line + 17" Freja
Diamond Cut/Dark Grey matt.
HakanC
3rd Gear member

Achter midden console: achter je zwevend console waae je nog spullen kunt zetten.. Daar is het ook verlicht. Voor de rest inderdaad je kaartenvakken in je voorportieren.
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
spacewagon
3rd Gear member

Dank je.

Straks nog 's een keertje goed kijken. Het viel me niet op.
Mijn V40: D2 Summum
LightStar
4th Gear member

JosP schreef:Sfeerverlichting in de voorportieren zit in de portiervakken, je moet wel heel goed kijken.
Verlichting achter de middenconsole zegt mij niets, is mij in ieder geval nog nooit opgevallen.
Ik had dat ook nog niet gezien, jammer dat het niet de deurgrepen zijn die verlicht zijn.. (ik heb nog maar 1x in het donker gereden dus is nog niet opgevallen)
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
spacewagon
3rd Gear member

Net eventjes heel goed bekeken. En inderdaad, het zit er in.

In de portiervakken is het erg onopvallend; het ledje zit aan de voorkant en schijnt als het ware naar achteren. Overigens brandt dit ledje altijd, het staat los van de instelling Sfeerverlichting of Vloerverlichting, viel me op.

Achter de middenconsole is het duidelijker te zien. Maar alleen als je je hoofd er ook achter hebt. Al rijdend valt dat niet echt op.

Weer wat geleerd :-)
Mijn V40: D2 Summum
JosP
3rd Gear member

HakanC schreef:Achter midden console: achter je zwevend console waae je nog spullen kunt zetten.. Daar is het ook verlicht. Voor de rest inderdaad je kaartenvakken in je voorportieren.
Ja, klopt inderdaad. Ik zat verkeerd te denken.
MY2015 V40 D4 Business - Power Blue, Summum uitvoering + Luxury Line + Scandinavian Line + 17" Freja
Diamond Cut/Dark Grey matt.
pvdwaal
3rd Gear member

Dus het is eigenlijk een dimlicht-pack?
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
jhartog
2nd Gear member

het zit inderdaad standaard in al die pakketten, maar is er iemand die het uberhaupt los zou bestellen? evt alleen voor de leeslampjes voor en achter...
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
BMW 118i Business edition
Fiat Punto (tijdelijk ivm gestolen Seat...)
Seat Leon 1.9 TDI
JustinK
2nd Gear member

Ik heb het pakket los besteld bij mijn R-Design uitvoering. Vond het niet duur en wat extra sfeerverlichting in het donker is gewoon leuk :)
Huidig
Volvo XC40 Recharge TE - Ultimate / Bright Dusk
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas

Historie
Volvo XC40 D3 GT Polestar Engineered - Inscription / Pine Grey
Volvo V40 D4 - R-Design / Caspian Blue
Volvo V40 D2 - R-Design / Ice White
pvdwaal
3rd Gear member

Zo dacht ik er ook over :)
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
Plaats reactie

Terug naar “V40”