Ik wil geen Japanse auto.
Ik rij niet veel met de auto dus extra zuinig is niet van belang voor mij.
En ik haalde altijd max 700 km op volle tank hehe.
Nog geen proefrit gemaakt,moet nog komen.
Ik zag deze staan,
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=232363373
Einde volvo 460
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24357
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
Koop alstublieft een goede want als je zelf niet megahandig bent, kun je goed failliet gaan aan een complexe 480
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 456
- Lid geworden op: 01.11.2006 - 20:10
- Locatie: amsterdam
s40 is best een mooie model,mee eens, maar de wegenbelasting is stuk duurder en aangezien ik niet veel rij is dat zonde.
Ik ga dinsdag kijken naar een mooie 480 turbo
Ik ga dinsdag kijken naar een mooie 480 turbo
Volvo 480 turbo paris blue 93.
Volvo 460 1.8i 95 Luxury-Line( RIP)
Volvo 460 1.8i 95 Luxury-Line( RIP)
- Rsport
- 3rd Gear member
- Berichten: 378
- Lid geworden op: 12.05.2005 - 15:11
- Contacteer:
Hoe is het gegaan gister? Was het wat?
Volvo 480 GT-Turbo 1995
Volvo V40 T4 1998
Volvo 460 1.7 GLE 1990
Volvo 850 TDI 1996
Volvo 480 Turbo 1994
Volvo 850 2.3 T5 automaat 1994
Volvo 460 2.0 Sports Line 1995
Volvo 460 1.8 1996
Volvo 460 1.6 1995
Volvo 480 GT-Turbo 1994
Volvo 480 Turbo 1993
Volvo V40 T4 1998
Volvo 460 1.7 GLE 1990
Volvo 850 TDI 1996
Volvo 480 Turbo 1994
Volvo 850 2.3 T5 automaat 1994
Volvo 460 2.0 Sports Line 1995
Volvo 460 1.8 1996
Volvo 460 1.6 1995
Volvo 480 GT-Turbo 1994
Volvo 480 Turbo 1993
-
- 6th Gear member
- Berichten: 4809
- Lid geworden op: 31.08.2011 - 15:24
- Locatie: Utrecht
Een S40 is toch een heel andere auto en als je de kosten van reparatie afweegt met een 480 Turbo,dan ben je beter af met een S40..nielo schreef:s40 is best een mooie model,mee eens, maar de wegenbelasting is stuk duurder en aangezien ik niet veel rij is dat zonde.
Ik ga dinsdag kijken naar een mooie 480 turbo
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 456
- Lid geworden op: 01.11.2006 - 20:10
- Locatie: amsterdam
Ik heb een eigen monteur die ik ken die gespecialiseerd is in de 400 serie voornamelijk de 480.
Uiteraard is een vakgarage veelste duur als je daarnaar toe moet!
Ik kan heus wel dingen zelf doen maar grote dingen doe ik niet zelf.
Ik rij te weinig om voor een s40 tegaan.
een s40 is ook mooi maar het gewicht staat me gewoon niet weg aan zoals vermeld rij ik daar te weinig voor
Hele aardige mensen.
Maar de aantal reparatie,s waren meer dan opgegeven op mp.
Ik vind zelf dat je alles gewoon moet neerzetten als je iets te koop zet.
Er was vermeld dat alleen de versnellingsbak en de toerental niet goed was ervan..
Maar dan kom je daar, barst in de voorraam,rechter electhrische raam moest nog gemaakt worden(bekende euvel),info centre en benzinemeter deden het opdat moment niet.
En de uitlaat was wat vochtig van de olie,dat bracht mij het meest aan de twijfel<bang dat het een olieverbruiker is,misschien is het dat niet.
De body is mooi en hard.
Maar ben bang dat de kosten te hoog werden dan gedacht.
Uiteraard is een vakgarage veelste duur als je daarnaar toe moet!
Ik kan heus wel dingen zelf doen maar grote dingen doe ik niet zelf.
Ik rij te weinig om voor een s40 tegaan.
een s40 is ook mooi maar het gewicht staat me gewoon niet weg aan zoals vermeld rij ik daar te weinig voor
Hele aardige mensen.
Maar de aantal reparatie,s waren meer dan opgegeven op mp.
Ik vind zelf dat je alles gewoon moet neerzetten als je iets te koop zet.
Er was vermeld dat alleen de versnellingsbak en de toerental niet goed was ervan..
Maar dan kom je daar, barst in de voorraam,rechter electhrische raam moest nog gemaakt worden(bekende euvel),info centre en benzinemeter deden het opdat moment niet.
En de uitlaat was wat vochtig van de olie,dat bracht mij het meest aan de twijfel<bang dat het een olieverbruiker is,misschien is het dat niet.
De body is mooi en hard.
Maar ben bang dat de kosten te hoog werden dan gedacht.
Volvo 480 turbo paris blue 93.
Volvo 460 1.8i 95 Luxury-Line( RIP)
Volvo 460 1.8i 95 Luxury-Line( RIP)