V50 - Storingen die direct weer verdwijnen

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Bram_Tijdelijk
Starter

Ik heb een V50 2.0 diesel welke totnogtoe altijd dealeronderhouden is.

Sinds een half jaar heb ik verschillende storingen. Dan doen de automatische ramen het niet, dan kan de achterklep niet open, en de andere keer vallen midden op de snelweg alle metertjes en lampjes uit. De temperatuur staat standaard op -4 graden.

Motorisch is er helemaal niets aan de hand (keuring was steeds gewoon goed, grote beurt ook), maar die storingen blijven mij irriteren. Het lijkt deels op deze storing: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... d315e02b4f

Ik heb vorig jaar een lekkage gehad aan de rechter voorzijde, waardoor vooral de mat aldaar zeer nat was. Mogelijk, mogelijk zou dat de oorzaak kunnen zijn.

Echter, de garage kon vorige week weinig tot niets vinden. Ze hebben alle stekkers weer even in het vet gezet. Ze geven aan dat ze verder kunnen kijken, en je dan moet denken aan het vervangen van de stekkers in de deuren (in totaal zo'n 600 euro). Maar; dat is zonder enige garantie dat dan het probleem opgelost is.

Iemand beelden of ideeen waar deze storingen aan zouden kunnen liggen, en hoe het op te lossen is?

Alvast bedankt.
Mvg,
Bram
MarioC70
6th Gear member

Is die garage een dealer?
Die storingen kunnen inderdaad in de portierbedrading zitten,daar is een modificatie voor,die vrij duur is inderdaad.
Maar vocht in kabelboom vanaf de motorruimte kan ook.
Dan loopt de regeleenheid vol met water .
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.
V50-Mart
4th Gear member

motorisch is alles in orde.... ik neem aan dat je de accu daar ook onder rekent? (spreekwoordelijke: "of je stopt de stekker erin" )
Volvo V50 1.6D Kinetic 2006. Xenon 6000k/LED stadslicht, Privacy Shades, 17 inch RRE Easyrun matzwarte velgen-225/45/17
Longone
5th Gear member

Het zou voor mij tijd worden om hem in te ruilen, ik slaap niet van dit soort aanhoudend ge-emmer.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”