Ik Heb sinds kort een 440 GLE 2.0i uit 1993.
Het geval is dat wanneer ik boven de 110 Km/h kom het gaat trillen aan de voorkant. Ik heb zelf een vermoeden dat het aan de rechter kant zit.
(het stuur staat ook iets naar links en de auto trekt iets naar rechts...)
ook gaan de knipperlichten niet mer automatisch uit.
Weet iemand hier wat het trillen misschien is? en of die knipperlichten simpel te maken zijn?
groet eelke
trillen boven de 110Km/h
- Michel740Turbo
- 5th Gear member
- Contacteer:
Ik denk dat je probleem simpel te verhelpne is door je banden te laten balanceren.
Je knipperlicht kan je maken door een nieuwe schakelaar te kopen het kan ook zijn dat het palletje achter je stuur versleten is maar dat gebeurt zelde.
Je knipperlicht kan je maken door een nieuwe schakelaar te kopen het kan ook zijn dat het palletje achter je stuur versleten is maar dat gebeurt zelde.
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Contacteer:
trillen is, zoals al eerder gezegd, een zaak van goed balanceren, tenzij de banden en of wielen echt krom zijn; en het trekken van de auto kan verholpen worden door goed uitlijnen
-
- 5th Gear member
stuur recht zetten, stuurbout los halen. Rechte geasfalteerde straat opzoeken. Gas geven, uit laten rollen zonder stuur vast te houden. Nu staan je banden recht (stilstaand krijg je je banden nooit recht ook al lijken ze recht te staan)
Stuur eraf tillen, stuur recht eropzetten en de bout weer vast draaien. Liefst met 2 man, de andere moet het stuur tegen houden.
Maar je stuur kan ook een opdonder gekregen hebben door een stoeprand oid, dan is die voor altijd krom en moet je er mee leren leven of een dure reparatie laten uitvoeren.
Stuur eraf tillen, stuur recht eropzetten en de bout weer vast draaien. Liefst met 2 man, de andere moet het stuur tegen houden.
Maar je stuur kan ook een opdonder gekregen hebben door een stoeprand oid, dan is die voor altijd krom en moet je er mee leren leven of een dure reparatie laten uitvoeren.
-
- Starter
Het trillen van de auto kwam bij mij ook door de stuurbout, uitbalanceren van de banden hielp niets. Uiteindelijk de stuurbout recht zetten wel.