Andere velgen op de V40 (geen R-Design)

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
basboers
1st Gear member

Mike Philippens schreef:
Die verwijzen weer naar Volvoplaza.nl voor Dutch customers ;)
Maar die site doet niets meer op dit moment.
Morri
2nd Gear member

*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
Mike Philippens
3rd Gear member

basboers schreef:
Mike Philippens schreef:
Die verwijzen weer naar Volvoplaza.nl voor Dutch customers ;)
Maar die site doet niets meer op dit moment.
Toen jij keek waarschijnlijk niet, maar nu verwijst ie door naar de nieuwe site en daar kan het nog steeds.
Afbeelding
zakraket
4th Gear member

Ik zag op de site nieuwe wielen voor de V40? Ymir 18"
http://accessories.volvocars.com/Access ... VCC-466755

Voor een lichtelijk absurde prijs van 2750 euro :shock: (zonder banden?)... Jammer want ik vind dit wel een mooi model (al had ik ze liever in antraciet gezien voor op een witte R-design)

Hier staat trouwens ook: Bij 18" wielen is een stuuruitslagbegrenzer nodig in de voorste wielkast.
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
StefS
Starter

Hallo Black Kiwi,

ik werk zelf op Volvo Cars en toen ik de zwarte 18" inch Ixion velgen zag was ik verkocht. Ik rij met een zwarte S40 van 2010 en was van plan om de velgen direct te kopen, het prijskaartje deed me echter van gedachten veranderen. Toen vond ik ook de SWH Tornado's op internet maar wanneer ik ze een week later (begin oktober) wou bestellen was mijn maat (5x108) weg en ze staan er nog steeds niet op. Namelijk op de sites www.velgen.eu en www.online-velgen.nl. Weet u toevallig waar ik deze velgen nog kan vinden? En wat vind u er zelf van? Tevreden van de kwaliteit en het uitzicht? Want op foto ziet het er natuurlijk altijd anders uit.

Groeten, Stef
Plaats reactie

Terug naar “V40”