@"discussie stadslicht LED i.c.m. halogeen dimlicht"
dat is waarom we ook daar mee bezig zijn...

@Bas36, show them!

Idd zijn witte side markers afkeur, daarom hebben we gele(amber) besteld.Paul schreef:Is die kentekenverlichting serieus nu standaard LED? Mijn hele V60 heeft LED, behalve die stomme lampjes. Zijn die uitwisselbaar uit een V40?
Over die koplampen dat je de sidemarks wilt voorzien van witte LED's volgens mij is dat APK afkeur, want moet dat juist oranje zijn...
Pfff, ze zijn wel duur! €24,- voor 1 21w lamp, en niet eens CREE of canbus lamp,..Toxictooms schreef:Hier hebben ze ook heel goede LED lampjes.
Zijn wel niet zo goedkoop.
http://www.hypercolor.de/
Misschien zijn jullie er wat mee
Ze hebben enkel interieur leds, kijk eens op Dealextreme.comToxictooms schreef:misschien hebben jullie hier ook wat aan
http://www.xenonwhite.de/index.php
ik ben ook volop op zoek naar de juiste lampjes
Die van mij heeft dat ook niet in de base uitvoering.Jumpman schreef:Sinds we het hier toch allemaal over verlichting hebben, bij deze een vraag.
Ik zie soms V40's rijden zonder ledknipperlichten in de buitenspiegels, kan mij iemand vertellen waarom is dat soms uitvoerings afhankelijk??
Wacht effe,..v70bio schreef:Die van mij heeft dat ook niet in de base uitvoering.Jumpman schreef:Sinds we het hier toch allemaal over verlichting hebben, bij deze een vraag.
Ik zie soms V40's rijden zonder ledknipperlichten in de buitenspiegels, kan mij iemand vertellen waarom is dat soms uitvoerings afhankelijk??
De Base en Kinetic zijn beide met "niet-LED" spiegels uitgevoerd.Jumpman schreef:Sinds we het hier toch allemaal over verlichting hebben, bij deze een vraag.
Pictures!!!Toxictooms schreef:Vandaag de achterlichten, lampjes in zijspiegels en knipperlichten vervangen door LED.
Nu nog de lichten vooraan vervangen door LED.
Bedankt voor dit interessante topic.
Ik blijf het zeker opvolgen =D> =D>
Thanks eQuationeQuation schreef:De Base en Kinetic zijn beide met "niet-LED" spiegels uitgevoerd.Jumpman schreef:Sinds we het hier toch allemaal over verlichting hebben, bij deze een vraag.
Pictures!!!Toxictooms schreef:Vandaag de achterlichten, lampjes in zijspiegels en knipperlichten vervangen door LED.
Nu nog de lichten vooraan vervangen door LED.
Bedankt voor dit interessante topic.
Ik blijf het zeker opvolgen =D> =D>
Knipperlichten vervangen? Achter? Voor? Wat heb je gebruikt?