Onderzoek: aanschaffen van een laadpunt

In dit board alles over elektriciteit voor het laden van Volvo's. Laadpalen, kabels en stekkers etc etc
Plaats reactie
lex-dkm
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 28.11.2013 - 10:37

Beste forumbezoeker,

Voor mijn studie doe ik onderzoek naar het koopproces en de ervaringen van hybride (PHEV) en volledig elektrische (EV) autorijders die reeds een laadpunten hebben aangeschaft. Bent u een (PH)EV rijder en heeft u thuis een laadpunt voor uw voertuig, dan ben ik zeer benieuwd naar uw koopproces en uw ervaring hiermee. Het invullen van deze vragenlijst kost u nog geen 5 minuten van uw tijd en is volledig anoniem.

Ik ben student op de hogeschool Windesheim te Zwolle en doe dit onderzoek in het kader van mijn studie. Door middel van dit onderzoek wil ik inzicht krijgen in de wijze waarop u als (PH)EV rijder zich heeft georiënteerd bij de aanschaf van een laadpunt en wat u daarbij van belang vond. Deze vragenlijst is een onderdeel van een situatieanalyse die ik maak van de markt.

U kunt de vragenlijst via onderstaande link invullen:
http://www.thesistools.com/web/?id=378385

Hartelijk dank indien u als (PH)EV rijder uw koopproces en ervaring met mij wilt delen!
LennartS
2nd Gear member
Berichten: 57
Lid geworden op: 22.10.2013 - 11:46

Ik wil best meedoen en heb de vragenlijst ook bekeken, maar ik pas niet in het onderzoek. Ik heb een aansluiting in de grond dus geen wandmodel en ook geen paalmodel :-)

Toch succes met je onderzoek!
Gebruikersavatar
Paul
Top Gear member
Berichten: 32863
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Done
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
goukcher
2nd Gear member
Berichten: 78
Lid geworden op: 10.05.2013 - 09:56
Locatie: Groningen

Ik heb hem vorige week ingevuld.
lex-dkm
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 28.11.2013 - 10:37

Reeds hebben een aantal mijn vragenlijst over het aanschaffen van een laadpunt voor hybride en elektrische auto's ingevuld. Heel erg bedankt daarvoor! Voor een goede respons heb ik echter nog meer ingevulde vragenlijsten nodig. Indien u beschikt over een eigen laadpunt zou ik het zeer waarderen als u mij helpt met mijn onderzoek.

U kunt de vragenlijst via onderstaande link invullen:
http://www.thesistools.com/web/?id=378385

@ LennartS: Een grondmodel heb ik inderdaad niet meegenomen in het onderzoek ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Elektriciteit voor Volvo Electric Vehicles”