Harddisk?

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
mga1600
6th Gear member

Beetje domme vraag denk ik......maar hoe kan ik muziek op de harddisk van de (standaard GEEN Connect of touch) Sensus zetten? Ik lees hier dat mensenen hun harddisk niet groot genoeg vinden en zo......maar Ik zou niet weten hoe ik er überhaupt bij zou moeten komen.......er zit toch nergens een "importeer functie"?
XC60 T6 Ultimate Dark my24
dbosker
6th Gear member

niet. Op de harddisk van Sensus kun je bij mijn weten geen muziek o.i.d. zetten.

laatste Volvo (960) verkocht
Hansvg
3rd Gear member

Ik heb Sensus Connect. Dit heeft wel mogelijkheid van muziek op HDD. Deze is echter maar 10 GB.
Er is ook een USB ingang en daar zit nu een "grote" USB stick in. Veel beter!
Hans

2024 XC60 Ultra, T6 AWD, Dark, Denim Blue. Bijna alle opties en wat accessoires.
2018 XC60 Inscription, T5 AWD, Pine Grey. Alle lines, aardig wat opties en accessoires.
2014.5 V60 Summum, Caspian Blue. Silver roofrails en styling pakket, met Business Pack Connect, Driver Support Line, Luxury Line, en een heleboel los spul...
dbosker
6th Gear member

Hansvg schreef: Ik heb Sensus Connect. Dit heeft wel mogelijkheid van muziek op HDD. Deze is echter maar 10 GB.
Er is ook een USB ingang en daar zit nu een "grote" USB stick in. Veel beter!
Ah, OK. 10 GB is inderdaad niet bijster groot.

laatste Volvo (960) verkocht
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”