Om mezelf van enkele minuten geleden te citeren:lint schreef: Laat maar in zijn sop gaar koken, daar komen wij nooit uit en volgens mij is Boreas tamelijk eigenwijs en niet makkelijk te overtuigen.
"Hopelijk is er een graficus in de zaal

Om mezelf van enkele minuten geleden te citeren:lint schreef: Laat maar in zijn sop gaar koken, daar komen wij nooit uit en volgens mij is Boreas tamelijk eigenwijs en niet makkelijk te overtuigen.
Dan heb je echt niet goed oplet bij de inmiddels verdwenen discussie over de naamgeving XC en cross country.dbosker schreef:Dat zou dan voor het eerst zijnBoreas schreef: Dan ben ik de eerste op mijn ongelijk te erkennen.
![]()
Mijnheer Ben, in dat geval neem ik onmiddellijk van u op uw gezag aan wat u zegt over VDM.Ben schreef: Ja mijnheer Boreas, ik heb een grafische opleiding genoten en vele jaren in de drukkerijwereld gefunctioneerd.
Zowel papier- als drukwaliteit zijn vergelijkbaar met b.v. Carros en andere glossies, beter dan Topgear, Autovisie en zeker Autoweek.
Het lijkt er op alsof mijnheer Boreas VolvoDrive Magazine nog nooit in hand heeft gehad.
En of ik nou eigenaar van dit forum ben of niet is niet van invloed op mijn mening en de dingen die ik schrijf.
Doet mij een beetje aan de lagere school denken - altijd anderen die het gedaan hebben ............Boreas schreef:Verder ging het niet over uw mening, maar om het feit dat u (en anderen) mij persoonlijk aanviel i.p.v. zakelijk te reageren.
Ik denk dat deze discussie wel hartslag verhogend heeft gewerkt, ga je morgen zien bij het uitlezen van Holter.dbosker schreef:Doet mij een beetje aan de lagere school denken - altijd anderen die het gedaan hebben ............Boreas schreef:Verder ging het niet over uw mening, maar om het feit dat u (en anderen) mij persoonlijk aanviel i.p.v. zakelijk te reageren.
Maar - actie = reactie
Daarmee zijn we volledig off topic, en ik vind het wel mooi zo voor vanavond. Op het moment loop ik met een Holter ECG om (24-uurs hartmonitoring). Ik vraag mij af hoe ik deze discussie in het bijbehorende dagboekje moet noteren![]()
Ik vrees van wel, bedenk ik op de vroege ochtendJeroen schreef: Is Boreas niet in de war met MYVolvo magazine wat gemaakt en verstuurd wordt door Volvo NL?
Mijn hart is niet licht ontvlambaar, maar jij praat over zaken waar je geen jota verstand van hebt (zoals wel meer zaken). Dat blijkt wel eens en te meer. Dus vandaar nog een keer voor jou:Boreas schreef:Ik vrees van wel, bedenk ik op de vroege ochtendJeroen schreef: Is Boreas niet in de war met MYVolvo magazine wat gemaakt en verstuurd wordt door Volvo NL?. Nederig excuus aan allen die ik deze keer onterecht op hun ziel heb getrapt en in het bijzonder aan de maker van het ongetwijfeld fraaie, maar mij onbekende blad. Ik zal er eentje aanschaffen (heb inmiddels de site van het blad bekeken). Scherp opgemerkt Jeroen! Over dat blad Volvo Drive Magazine heb ik dus (nog) geen mening. Mijn kritische opmerkingen sloegen op dat andere magazine: MYVolvo Magazine.
Kunnen we de discussie nog een keer overdoen, als het licht ontvlambare hart van de heer DBosker dat allemaal nog aan kan.![]()
in één woord: BRILJANTBlackcurrantV70 schreef: Dus die hele discussie ging over MyVolvo, daar waar de eerste post in dit topic al een foto toont van "VOLVODRIVE" ????
Tjonge tjonge, nu gaat de heer Boreas zo nog vertellen, oei zit ik hier op het Volvo forum, ik moest bij Skoda zijn !
Old skool dooie bomen, gewoon een appi op Phone of Pad.Jeroen schreef: Is Boreas niet in de war met MYVolvo magazine wat gemaakt en verstuurd wordt door Volvo NL?
Inderdaad, de geloofwaardigheid van Boreas wordt door dit soort zaken niet beter, sterker nog neemt alleen maar af.Ben schreef: Vanaf nu neem ik niets van wat de heer Boreas nog schrijft nog serieus.
Als je standpunten gaat innemen over dingen die je niet hebt gezien trek ik alles van wat hij te berde brengt op voorhand in twijfel.